دانشگاه علوم پزشکی ایران
Iran University of Medical Sciences
گالری تصاویر

  • اجرای طرح ملی کنترل فشارخون
  • اجرای طرح ملی کنترل فشارخون
  • اجرای طرح ملی کنترل فشارخون
  • اجرای طرح ملی کنترل فشارخون
  • اجرای طرح ملی کنترل فشارخون
  • توزیع تراکت های اطلاع رسانی در شبهای قدر
  • توزیع تراکت های اطلاع رسانی در شبهای قدر
  • ویزیت رایگان به مناسبت هفته سلامت
  • نصب پلاکاردهای زرد رنگ در کلیه مراکز و پایگاهها
  • بازدید استاندار و ریاست دانشگاه از بیمارستان قدس
  • نصب تراکتهای اطلاع رسانی فشارخون در سازمان اتوبوسرانی
  • دومین میز خدمت شهرستان
  • دومین میز خدمت شهرستان
  • بازدید سرزده دکتر میرشریفی از نیمه شعبان
  • بازدید سرزده دکتر میرشریفی از نیمه شعبان
  • ارسال نمونه بسته های اطلاع رسانی

اطلاع رسانی

****

رسیدگی به شکایات

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۳/۱ | 

 

 رسیدگی به شکایات

شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس،  درراستای رسیدگی به شکایات مشتریان با تکيه براصل مشتری مداری و بهره گيري از شايستگي هاي کارکنان، به منظور طراحي و بكارگيري فرآيندي كارا و اثربخش و تلاش در جهت رفتار مسئولانه و بهبود مستمر ارائه خدمات و فرآيندهاي كاري، اهداف زير را سر لوحه فعالیت های خویش قرار داده است:

 
  • تلاش در جهت فراهم نمودن شرايط لازم به منظور دسترسي ساده ، آسان و بدون هزينه براي شاكيان در كليه مراحل ثبت ، بررسي واعلام نتیجه شکایات.
  • رسیدگی موثربه شکایات درکوتاه ترین زمان ممکن .
  • تعهد به ارائه پاسخ منطقي و مناسب به شكايات از طريق بررسي همه جانبه شكايات دريافتي و رعايت حفظ بي طرفي .
  • دوري جستن از هرگونه برخورد متعصبانه با شاكيان، با هدف حل مشكل واصلاح فرایند ارائه خدمات
  • تلاش در جهت محرمانه نگاه داشتن اطلاعات مربوط به فرد شاكي 
  • تلاش در جهت بهبود مستمر در ارائه خدمات و جلب رضايت شاكيان

 

 شما می توانید 

  از طریق تلفن با خانم مهندس پرویزی فرا (46852200-021 )

   شکایات خود را مطرح نمائید 



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 2825 بار   |   دفعات چاپ: 217 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر