دانشگاه علوم پزشکی ایران
Iran University of Medical Sciences
  • اخبار
  • گزارش تصویری
  • فیلم و صوت
  • درباره ما
  • کارکنان
  • انتصابات


گزارشات تصویری اخیر
گزارشات تصویری منتخب
آرشیو تصاویر






درباره روابط عمومی
شماره های تماس با ما ۰۲۱۸۶۷۰۱
پست الکترونیکیiumspr@iums.ac.ir
آدرس: اتوبان شهید همت بین شیخ فضل ا.. نوری و شهید چمران دانشگاه علوم پزشکی ایران مرکز همایشهای رازی روابط عمومی


تاریخچه
درباره روابط عمومی
شماره های تماس با ما
پست الکترونیکی
آدرس


برگزاری جلسه تودیع و معارفه مدیریت بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات با حضور ریاست دانشگاه

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۸/۳ | 
برگزاری  جلسه تودیع و معارفه مدیریت بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات با حضور ریاست دانشگاه
روابط عمومی دانشگاه : جلسه تودیع و معارفه مدیریت بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات با حضور دکتر ناصری پور رییس دانشگاه ، صبح امروز چهارشنبه 3 آبان ماه در دفتر مدیریت بازرسی  دانشگاه برگزار شد.
جلسه تودیع و معارفه مدیریت بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات ، دکتر علی اکبر جعفریان و دکتر سید مسیح هاشمی خوراسگانی با حضور دکتر ناصری پور رییس دانشگاه  و پرسنل  آن مدیریت ، صبح امروز چهارشنبه 3 آبان ماه در دفتر مدیریت بازرسی  دانشگاه برگزار شد.
دکتر ناصری پور ضمن تقدیر از زحمات دکتر جعفریان ، مدیر سابق مدیریت بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات عنوان داشت : با توجه به دو فلسفه مهم دانشگاه یعنی تولید علم و تربیت نیرو و همچنین ارایه خدمات مناسب، می توان به نقش مهم و اساسی مدیریت بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات توجه داشت که تامین رضایت بیماران نیازمند ارزیابی ، رسیدگی و نظارت دقیق می باشد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران ضمن اشاره به سوابق مدیریتی دکتر هاشمی اظهار داشت : هدف ما اصلاح امور می باشد و امیدوارم با حضور ایشان شاهد بازرسی و نظارت بهتری در سطح دانشگاه باشیم و در این مسیر نواقص سیستم را برطرف سازیم .
دکتر ناصری پور ضمن بر شمردن سیاستهای کلی دانشگاه مبنی بر کاهش هزینه ها و افزایش درآمد اختصاصی افزود: انتظار دانشگاه از مدیریت بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات این است که بازرسی و ارزیابی مراکز پراهمیت را در اولویت کاری خود قرار داده تا بتوان با نظارت صحیح ، امنیت لازم را ایجاد نمود.
 در ادامه دکتر علی اکبر جعفریان بیان داشت: مدیریت بازرسی عملا به عنوان یک بخش نظارتی درون سازمانی محسوب می شود و هدف اصلی این مدیریت ، بازرسی های به موقع و حل مسائل به صورت منطقی و عقلانی می باشد.
مدیر سابق مدیریت بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات افزود: با بازرسی های دوره ای و برنامه ریزی دقیق می توان جلوی تخلفات را گرفت و در هزینه های دانشگاه صرفه جویی کرد.  همچنین ایشان از زحمات همکاران تشکر و برای دکتر هاشمی آرزوی توفیق نمود.
دکتر سید مسیح هاشمی خوراسگانی ضمن تقدیر از حسن اعتماد ریاست دانشگاه تصریح کرد : امیدوارم بتوانم ادامه دهنده مدیران سابق باشم و برای نظارت و بازرسی دقیق  ،  گام های موثری بردارم.
 









کد امنیتی را در کادر بنویسید    
دفعات مشاهده: 797 بار   |   دفعات چاپ: 11 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر