دانشگاه علوم پزشکی ایران
Iran University of Medical Sciences
  • اخبار دسته بندی شده
  • گزارش تصویری
  • فیلم و صوت
  • درباره ما
  • انتصابات
  • پایگاه فرهنگسازی سلامت



درباره روابط عمومی
شماره های تماس با ما 02186701
پست الکترونیکیiumspr@iums.ac.ir
آدرس: اتوبان شهید همت بین شیخ فضل ا.. نوری و شهید چمران دانشگاه علوم پزشکی ایران مرکز همایشهای رازی روابط عمومی


تاریخچه
درباره روابط عمومی
شماره های تماس با ما
پست الکترونیکی
آدرس


ارائه خدمات رفاهی مناسب و با کیفیت در راستای افزایش رضایتمندی کارکنان

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۴/۶ | 
ارائه خدمات رفاهی مناسب و با کیفیت در راستای افزایش رضایتمندی کارکنان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه ؛ مدیر پشتیبانی و امور رفاهی دانشگاه در خصوص فعالیتهای انجام گرفته با خبرنگار دانشگاه  به گفتگو پرداخت.
رضا پورسمائی، با تأکید بر نقش و جایگاه نیروی انسانی، بعنوان اثربخش ترین و مهمترین داشته و سرمایه یک سازمان، آن را به عنوان برجسته‌ترین عامل مزیت رقابتی در رشد و توسعه سازمان و دارای نقش کلیدی در تمایز سازمانها از یکدیگر قلمداد نمود .
وی بازسازی و مهندسی روحی و روانی پرسنل را از مؤلفه های اجتناب ناپذیر در مدیریت امروز دانست و بیان کرد که اگر سازمانی بخواهد به بالندگی برسد باید روی سرمایه انسانی و ابعاد انگیزشی پرسنل برنامه ریزی و سرمایه گذاری نماید.
ایشان با اشاره به اینکه رفاه کارکنان از مباحث بنیادی حوزه مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه می باشد افزود: نقش خدمات رفاهی کارکنان، برای تضمین کیفیت کار نیروی انسانی و جذب و نگهداشت منابع انسانی کارآمد، مقوله‌ای بسیار استراتژیک‌ و مهم شمرده می شود و افزایش تسهیلات رفاهی از جمله ایجاد زمینه های گردشگری، تفریحی، ورزشی همواره باعث بالا رفتن انگیزش و بهره وری و تعهد سازمانی خواهد بود.
مدیر پشتیبانی و امور رفاهی دانشگاه  خاطر نشان کرد: که با این رویکرد و دیدگاه در صدد هستیم اقداماتی را انجام دهیم تا بتوانیم سرآمد سایر دانشگاه‌ها باشیم و بیان کرد حوزه مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی در مقابل خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی ایران با دارا بودن ۱۳۰۰۰ نفر نیروی انسانی رسالتی سنگین و خطیر را بر عهده دارد و چشم انداز خود را ارائه خدماتی مطلوب در حد شأن ذینفعان سازمان دانست.
 وی تأکید کرد : که تلاش بر این است تا با توسعه فعالیتها، امکانات و تسهیلات رفاهی خستگی امور جاری پرسنل را برطرف نموده و کیفیت زندگی کاری کارکنان را بهبود بخشند و نهایت رضایتمندی آنها را فراهم آوریم.
پور سمائی با اشاره به رویکرد مدیریت خدمات پشتیبانی در برنامه های تدوینی پیش رو و توجه و تأکید بر اصل مشتری گرایی در حوزه رفاهی به تشریح برخی دستاوردها و اقدامات اخیر در سه ماهه نخست امسال از جمله ارائه خدمات اقامتی هتل ابرار مشهد به ۲۳۷۹ نفر(۴۸۲ خانوار) و ارائه خدمات اقامتی مجتمع رامسر به ۱۸۸۹ نفر(۳۷۲ خانوار)، برگزاری ۲ دوره تور یکروزه کاشان – نیاسر (۲۴۰ نفر)، پرداخت ۲۵۰ فقره وام قرض الحسنه مهر ایران (مجموعاً ۱۹/۸۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال) و انجام امور مربوط به بیمه های درمان تکمیلی و اموال و مسئولیت دانشگاه طبق روال سابق و برپایی ضیافت افطاری مقارن با شب ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع)، با حمایت مالی بانک سامان و با حضور جمعی از نیروهای خدماتی پرداخت.
مدیر امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه در بخش دیگری از سخنان خود برنامه های پیش بینی شده در فصل تابستان را، علاوه بر انجام اموری که در حال انجام است(خدمات اقامتی هتل ابرار مشهد و مجتمع رامسر، تورهای یکروزه، وام، بیمه های درمان تکمیلی )، ارائه خدمات اقامتی در مجتمع کوثر اردبیل، ۶ دوره توره یکروزه نمک آبرود و همدان، برگزاری پایگاه تابستانی جهت فرزندان کارکنان دانشگاه و ارائه تسهیلات وام بانک ملت، اهدای کارت هدیه به دانش آموزان ممتاز و برگزاری مسابقات ورزشی هفته دولت و  برشمرد.
طبق گفته پور سمائی ،بازرسی نظارت بر نحوه فعالیت مراکز تحت پوشش ، افتتاح کارواش دانشگاه در جهت رفاه حال کارکنان ،  ارائه بسته پیشنهادی بیمه تکمیلی به معاونت توسعه ، توسعه فضای فیزیکی مهد کودک جز دیگر اهداف پیش رومدیریت پشتیبانی دانشگاه می باشد.
وی، خواستار همکاری بیشتر رابطین رفاهی و ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات سازنده در جهت پیشرفت چشمگیر و ارائه خدمات مطلوب به کارکنان دانشگاه شد.
در پایان پور سمائی اظهار امیدواری کرد: که با همکاری و مشارکت رابطین رفاهی بتوان بیش از پیش در خدمت همکاران دانشگاه علوم پزشکی ایران باشیم و میزان رضایتمندی پرسنل دانشگاه را افزایش دهیم.


 


CAPTCHA code
دفعات مشاهده: 506 بار   |   دفعات چاپ: 11 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   1 نظر

نظرات کاربران

نظر ارسال شده توسط Ahadiparvin@gmail.com در تاریخ ۱۳۹۷/۴/۷
سلام ضمن تشکر از رویکرد مثبت سازمان جهت تامین رفاه پرسنل و خانواده آنها نسبت به گذشته میخواستم خواهش کنم که دفعات استفاده پرسنل که یکبار در سال هست رو بیش‌تر کنید گو اینکه من در طول ۱۲سال خدمتم فقط یک بار نامم در قرعه کشی در آمده که جای ناراحتی داره که سهمیه یکبار در سال با قرعه کشی هست که سالی یکبار هم میسر نمیشود و اینکه دانشگاه امکان استفاده از هتل کیش رو هم برامون مهیا کنن و فقط در انحصار ادعای نباشد که خدا رو خوش نمیاد