دانشگاه علوم پزشکی ایران
Iran University of Medical Sciences

img_yw_news
دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷
برگزاری اولین ژورنال کلاب آنلاین مشترک گروه آموزش پزشکی با همکاری مرکز آموزش های الکترونیکی دانشگاه

اولین جلسه ژورنال کلاب آنلاین مشترک گروه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران و گروه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با همکاری مرکز آموزش های الکترونیکی دانشگاه .... ..

ادامه...

img_yw_news
دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷
برگزاری کارگاه ابزارها و تکنیک های تولید animated explainer videos در دانشگاه علوم پزشکی مجازی

کارگاه  ابزارها و تکنیک های تولید animated explainer videos در تاریخ ۲۲ آبان ماه  در دانشگاه علوم پزشکی مجازی برگزار شد. ..

ادامه...

img_yw_news
چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷
برگزاری سمینار آشنایی با کسب و کارهای نوین در روز چهارشنبه ۳۰ آبان ماه

سمینار آشنایی با کسب و کارهای نوین در روز چهارشنبه ۳۰ آبان ماه در سال طبقه هشتم کتابخانه مرکزی برگزار می گردد. ..

ادامه...

img_yw_news
چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷
برگزاری سیزدهمین کنفرانس سالانه یادگیری و یاددهی الکترونیکی در تاریخ ۱ و ۲ اسفندماه به میزبانی "دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی"

سیزدهمین کنفرانس سالانه یادگیری و یاددهی الکترونیکی در تاریخ ۱ و ۲ اسفندماه به میزبانی "دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی" برگزار خواهد شد. ..

ادامه...

img_yw_news
شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷
تولید فیلم های آموزشی "Bedridden Patients" و "Dysphagia Evaluation and Treatment "

محتواهای آموزشی تحت عناوین "Bedridden Patients" و "Dysphagia Evaluation and Treatment" که توسط سرکار خانم دکتر علیمرادزاده ..

ادامه...
Paragraph Writing and
Types of Sentences- 5 Parts
Writing Titles Adjective Clauses


مدرس: دکتر دهناد

تولید محتوا: دکتر عمرانی و مهندس شیرازی‌نژاد



پاییز ۹۶


مدرس: دکتر دهناد

تولید محتوا: دکتر عمرانی و مهندس شیرازی‌نژاد



پاییز ۹۶


مدرس: دکتر دهناد

تولید محتوا: دکتر عمرانی و مهندس شیرازی‌نژاد



پاییز ۹۶

Nominalization- 3 Parts Adverbs- 3 Parts Adjectives


مدرس: دکتر صیفوری

تولید محتوا: دکتر عمرانی و مهندس شیرازی‌نژاد



پاییز ۹۶


مدرس: دکتر باقرزاده

تولید محتوا: دکتر عمرانی و مهندس شیرازی‌نژاد



پاییز ۹۶


مدرس: دکتر سجادی

تولید محتوا: دکتر عمرانی و مهندس شیرازی‌نژاد



پاییز ۹۶

Connectors Understanding Long Sentences Phrases and Clauses


مدرس: دکتر سجادی

تولید محتوا: دکتر عمرانی و مهندس شیرازی‌نژاد



پاییز ۹۶


مدرس: دکتر صیفوری

تولید محتوا: دکتر عمرانی و مهندس شیرازی‌نژاد



پاییز ۹۶


مدرس: دکتر دهناد

تولید محتوا: دکتر عمرانی و مهندس شیرازی‌نژاد



پاییز ۹۶

Course Plan and
Course Description- 4 Parts
Reading Techniques Academic Writing


مدرس: دکتر دهناد

تولید محتوا: دکتر عمرانی و مهندس شیرازی‌نژاد



پاییز ۹۶


مدرس: دکتر دهناد

تولید محتوا: دکتر عمرانی و مهندس شیرازی‌نژاد



پاییز ۹۶


مدرس: دکتر دهناد

تولید محتوا: دکتر عمرانی و مهندس شیرازی‌نژاد



پاییز ۹۶

Passive VS Active- 4 Parts Plagiarism- 3 Parts Pediatric Pain Managment- 2 Parts


مدرس: دکتر دهناد

تولید محتوا: مهندس عربانی نژاد



پاییز ۹۶


مدرس: دکتر باقرزاده

تولید محتوا: دکتر عمرانی و مهندس شیرازی‌نژاد



پاییز ۹۶


مدرس: دکتر شوقی

تولید محتوا: دکتر عمرانی و مهندس شیرازی‌نژاد



پاییز ۹۶

The Pathophysiology & Managment of
Pain in Pediatrics - 2 Groups
Journal Club جنبه‌های اخلاقی در درد کودکان


مدرس: دکتر قره‌داغی

تولید محتوا: دکتر عمرانی و مهندس شیرازی‌نژاد



تابستان ۹۶

تولید محتوا: دکتر عمرانی و مهندس شیرازی‌نژاد



تابستان ۹۶


مدرس: دکتر پرویزی

تولید محتوا: دکتر عمرانی و مهندس شیرازی‌نژاد



تابستان ۹۶

حفاظت عصبی نوزاد (۴ بخش) تیزر مرکز آموزش‌های الکترونیکی
دانشگاه علوم پزشکی ایران
خون‌گیری و روش‌های صحیح آماده‌سازی،
نگه‌داری و انتقال خون (۴ بخش)


مدرس: دکتر بریم نژاد

تولید محتوا: دکتر عمرانی و مهندس شیرازی‌نژاد



بهار ۹۶



تولید محتوا: دکتر عمرانی و مهندس شیرازی‌نژاد



بهار ۹۶


مدرس: دکتر نوربخش

تولید محتوا: دکتر عمرانی و مهندس شیرازی‌نژاد



بهار ۹۶

چک لیست سوء مزاج (معرفی ۴ کیس) تشنج و صرع در کودکان فرآیند انتقال خون


مدرس: دکتر قدس

تولید محتوا: دکتر عمرانی و مهندس شیرازی‌نژاد



بهار ۹۶


مدرس: دکتر ثابتی

تولید محتوا: دکتر عمرانی و مهندس شیرازی‌نژاد



زمستان ۹۵



بهار ۹۶


مدرس: دکتر جان امیری

تولید محتوا: دکتر عمرانی و مهندس شیرازی‌نژاد



زمستان ۹۵

img_yw_news
یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷

معرفی وایت‌برد ۵۵ اینچی لمسی و ۴K کاملا دیجیتالی Flip

شرکت سامسونگ از یک تخته وایت‌برد ۵۵ اینچی لمسی و ۴K به نام Flip رونمایی کرد ..

ادامه...

img_yw_news
چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۶

آشنایی با یادگیری الکترونیکی(معرفی ۵ وب سایت برای شروع)

امروزه آموزش در سطح دانشگاهی به صورت رایگان از طریق اینترنت به سادگی امکان پذیر است. در همین راستا پنج وب سایت زیر معرفی می گردند:​ ..

ادامه...

img_yw_news
دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶

همکاری Amazon Alexa با سیستم مدیریت یادگیری Canvas

سیستم مدیریت یادگیری Canvas اعلام کرد با همکاری  Amazon Alexa قابلیت جدیدی را برای کمک به آموزش یادگیرندگان به صورت غیر حضوری فراهم می‌کند. ..

ادامه...
  • ویدئو های آموزشی را در چه فرمت هایی و چند دقیقه می توان بارگزاری کرد؟

همه انواع فرمت ها قابل بارگزاری هستند اگر فرمتی را بارگزاری کردید و با پیغام خطا مواجه شدید با ادمین سامانه، مهندس شروین یارمحمدی تماس بگیرید تا فرمت مورد نظر را اضافه کنند (داخلی۲۲۴۸).

توجه فرمائید که هرچه ویدئو شما کوتاهتر باشد دانشجویان راحت تر می توانند دانلود کنند و هرچه بلندتر باشند زمان دانلود طولانی تر است، نکته دیگر اینکه زمان هر فایل را جوری در نظر بگیرید که بازدهی آموزشی آن نیز خدشه دار نشو(کمترین زمان و بیشترین بازدهی).

  • با چه نرم افزارهایی می توانم تولید محتوا کنم؟

با هر نرم افزاری که مایل هستید می توانید محتوای آموزشی تولید کنید، برای دسترسی آسان تر شما عزیزان آموزش های کوتاه بعضی از نرم افزار ها را در همین بخش بزودی منتشر خواهیم کرد.

  • چگونه یک فایل پادکست بارگزاری کنیم؟

برنامه ضبط صدای گوشی موبایلتان را باز کنید.مطلب مورد نظر را ضبط کنید(با صدای خودتان) و فایل ایجاد شده را در سامانه یادگیری الکترونیکی بارگزاری کنید(دربخش محتوای درس مورد نظر).به همین سادگی!

  • تفاوت سیستم مدیریت آموزشی (سما) و سامانه یادگیری الکترونیکی دانشگاه (یاد) چیست؟

سیستم مدیریت آموزشی (سما) همانطور که از نامش پیداست کلیه امور آموزشی مربوط به استاد و دانشجو را مدیریت می نماید (انتخاب واحد، ثبت نمره پایان ترم دانشجو، مشاهده نمره پایان ترم، مشاهده کارنامه، مشاهده اعتراض به نمره و...).

سامانه یادگیری الکترونیکی دانشگاه (یاد) کلیه امور درسی دانشجو و استاد را مانند کلاس درس حضوری شبیه سازی مینماید، بنابراین کلیه اموری که سرکلاس حضوری انجام میپذیرد در "یاد" قابل انجام و پیگیری است.

برای استاد: ارائه محتوای درس ها، تعریف تمرین، مشاهده پاسخ تمرین دانشجو، نمره دهی به پاسخ تمرین دانشجو، بازخورد دادن به پاسخ تمرین دانشجو، تعریف آزمون و کوئیز، مشاهده نمره آزمون دانشجویان(سیستم آزمون ها را تصحیح می نماید)، ارسال پیام به دانشجویان درس، ایجاد بحث و گفتگوی آزاد بین دانشجویان و..

برای دانشجو: مشاهده محتوای درس ها، پاسخ دهی به تمرین، مشاهده بازخورد و نمره تمرین، شرکت در آزمون و کوئیز، مشاهده نمره آزمون و کوئیز، شرکت در بحث و گفتگو درباره موضوعی که استاد تعیین می کند و...

  • دروس من در سامانه یادگیری الکترونیکی ناقص است، چکاری باید انجام بدهم؟

الف/ ابتدا دروس خود را در سما چک کنید

ب/ اگر دروس شما در سما هم ناقص باشد با آموزش دانشکده خود تماس بگیرید

ج/ پس از هر تغییر در لیست درسهایتان در سما، مرکز آموزش مجازی نیز یکبار باید لیست شما را آپدیت نماید.

  • آیا سامانه یاد امکان تهیه جزوه و یادداشت را هم مانند کلاس حضوری فراهم می کند؟

بلی، از منوی یادداشت های من در فضای کاربری( برای اطلاعات بیشتر به راهنمای تهیه جزوه و یادداشت مراجعه فرمائید).

  • چگونه از انجام کارها در سامانه یاد مطمئن شوم؟

بعد از هر عملیاتی در سیستم پیغام مناسب به شما داده می شود.

درخصوص مواردی که بارگزاری می شوند(تمرین، محتوا، پاسخ دهی و...) نیز می توانید موارد بارگزاری شده را مشاهده نمائید.

  • آیا فعالیت های من در سامانه یاد قابل پیگیری می باشد؟

کاملا. ورود و خروج شما، فعالیت هایی که در مدت حضور در سیستم انجام می دهید، مشخصات مرورگری که از طریق آن به سامانه متصل شده اید و.. در سیستم ثبت و قابل پیگیری می باشد.

  • اگر سوال و یا اشکالی در رابطه با سامانه یاد داشته باشم چگونه می توانم بپرسم؟

درصفحه اصلی فضای کاربری راهنماهای مناسب وجود دارد که با مراجعه به راهنمای بخش مورد نظر می توانید پاسخ خود را دریافت دارید.در نهایت اگر مشکل شما در سوالات متداول و یا راهنمای سیستم وجود نداشت در سایت مرکز آموزش مجازی/ منوی اصلی/همکاران، لیست نمایندگان مجازی هر دانشکده وجود دارد که از این طریق می توانید بسیاری از مشکلات خود را رفع نمائید.
در صفحه ورود سامانه نیز از منوی ارتباط با ما می توانید به شماره نمایندگان مجازی دانشکده ها دسترسی داشته باشید.

img_yw_news
دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷

برگزاری آزمون شناخت استانداردهای و مهارتهای حسابداری

آزمون " شناخت استانداردهای حسابداری و مهارتهای حسابداری بخش عمومی " با حضور 222 نفر از روز دوشنبه 28 آبان ماه در دانشکده پزشکی برگزار شد. ..

ادامه...

img_yw_news
دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷

قرارداد بیمه مکمل درمان کارکنان

به اطلاع همکاران می رساند قرارداد بیمه مکمل درمان کارکنان از تاریخ اول آبان ماه برای سال 98-97 با شرکت سهامی بیمه دانا با با سه طرح طلایی، نقره ای و طرح سلامت همگانی با تصویب هیئت رئیسه دانشگاه منعقد گردید. ..

ادامه...

img_yw_news
یکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷

معرفی مرکز کارآزمایی بالینی دانشگاه علوم پزشکی ایران

مرکز کارآزمایی بالینی دانشگاه علوم پزشکی ایران از اوایل سال 97 با حمایت رییس دانشگاه فعالیت رسمی خود را آغاز نموده است. ..

ادامه...

img_yw_news
یکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷

کسب رتبه نخست کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی ایران

کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی ایران  در دومین همایش ملی کتابداران پزشکی و اطلاعات سلامت موفق به کسب رتبه نخست شد. ..

ادامه...

img_yw_news
شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷

آغاز چهارمین کنگره پیشرفت های مهندسی بافت و پزشکی بازساختی

چهارمین کنگره  پیشرفت های مهندسی بافت و پزشکی بازساختی صبح روز شنبه مورخ 26 آبان ماه در مرکز همایش های رازی آغاز شد. ..

ادامه...

img_yw_news
شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷

تغییر تاریخ برگزاری همایش سالانه استعدادهای درخشان دانشگاه

..

ادامه...

img_yw_news
شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷

برگزاری نشست هم اندیشی رابطین و کارشناسان استعداد درخشان دانشکده ‌های تابعه با حضور سرپرست دبیرخانه استعدادهای درخشان دانشگاه

نشست هم اندیشی رابطین و کارشناسان استعداد درخشان دانشکده ­های تابعه در روز یکشنبه ۱۳ آبان ۹۷ با حضور ..

ادامه...

img_yw_news
شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷

تدوین پیش نویس شیوه نامه های مرکز آزمون و ارزشیابی دانشجو

پیش نویس شیوه نامه های مرکز آزمون و ارزشیابی دانشجو در دانشکده های تابعه تدوین ..

ادامه...

img_yw_news
دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷

نشست معاون و مدیران آموزشی دانشگاه با روسا و معاونین آموزشی و پژوهشی دانشکده ها ((همکاری با مرکز ملی نخبگان))

جلسه آشنایی با فرایند برگزاری دوره های پسا دکتری با تمرکز بر فارغ التحصیلان دانشگاهی برتر دنیا با حضور معاون آموزشی دانشگاه ..

ادامه...

img_yw_news
شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۷

تولید محتوای آموزشی در دانشکده طب ایرانی با همکاری مرکز آموزش های الکترونیکی معاونت آموزشی دانشگاه

محتوای آموزشی در دانشکده طب ایرانی با همکاری مرکز آموزش های الکترونیکی معاونت آموزشی دانشگاه تولید شد. ..

ادامه...

متن