دانشگاه علوم پزشکی ایران
Iran University of Medical Sciences
گالری تصاویر

  • اجرای طرح ملی کنترل فشارخون
  • اجرای طرح ملی کنترل فشارخون
  • اجرای طرح ملی کنترل فشارخون
  • اجرای طرح ملی کنترل فشارخون
  • اجرای طرح ملی کنترل فشارخون
  • توزیع تراکت های اطلاع رسانی در شبهای قدر
  • توزیع تراکت های اطلاع رسانی در شبهای قدر
  • ویزیت رایگان به مناسبت هفته سلامت
  • نصب پلاکاردهای زرد رنگ در کلیه مراکز و پایگاهها
  • بازدید استاندار و ریاست دانشگاه از بیمارستان قدس
  • نصب تراکتهای اطلاع رسانی فشارخون در سازمان اتوبوسرانی
  • دومین میز خدمت شهرستان
  • دومین میز خدمت شهرستان
  • بازدید سرزده دکتر میرشریفی از نیمه شعبان
  • بازدید سرزده دکتر میرشریفی از نیمه شعبان
  • ارسال نمونه بسته های اطلاع رسانی

اطلاع رسانی

****

رسیدگی به شکایات

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۳/۱ | 

 رسیدگی به شکایات

شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس،  درراستای رسیدگی به شکایات مشتریان با تکیه براصل مشتری مداری و بهره گیری از شایستگی های کارکنان، به منظور طراحی و بکارگیری فرآیندی کارا و اثربخش و تلاش در جهت رفتار مسئولانه و بهبود مستمر ارائه خدمات و فرآیندهای کاری، اهداف زیر را سر لوحه فعالیت های خویش قرار داده است:

 
  • تلاش در جهت فراهم نمودن شرایط لازم به منظور دسترسی ساده ، آسان و بدون هزینه برای شاکیان در کلیه مراحل ثبت ، بررسی واعلام نتیجه شکایات.
  • رسیدگی موثربه شکایات درکوتاه ترین زمان ممکن .
  • تعهد به ارائه پاسخ منطقی و مناسب به شکایات از طریق بررسی همه جانبه شکایات دریافتی و رعایت حفظ بی طرفی .
  • دوری جستن از هرگونه برخورد متعصبانه با شاکیان، با هدف حل مشکل واصلاح فرایند ارائه خدمات
  • تلاش در جهت محرمانه نگاه داشتن اطلاعات مربوط به فرد شاکی 
  • تلاش در جهت بهبود مستمر در ارائه خدمات و جلب رضایت شاکیان

 شما می توانید  

  از طریق تلفن با خانم مهندس پرویزی فرا (46852200-021 )

   شکایات خود را مطرح نمائید 


دفعات مشاهده: 1813 بار   |   دفعات چاپ: 139 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر