سرپرست امور اداری
آقای ابراهیمی
شرح وظایف:
-
رسیدگی ونظارت بر انجام کلیه امور مربوط به کارگزینی و همچنین امور دبیرخانه و مکاتبات اداری
-
اجرای قوانین و مقررات ، آیین نامهها و دستورالعملهای انضباطی و رسیدگی به تخلفات اداری مطابق دستورالعمل مربوطه
-
نظارت و هماهنگی در انجام تدارکات لازم جهت تأمین سوخت ، آب و برق و کلیه خریدهای مصرفی و حفظ وسائل و تجهیزات مصرف نشدنی دستگاههای تأسیساتی و حرارتی و ارتباطی و ایاب و ذهاب پرسنل
-
رسیدگی به امور مربوط به انبارداری و تهیه و تنظیم دفاتر انبار
-
پیش بینی اقدامات احتیاطی اولیه قبل و بعد از بروز حوادث در خصوص ساختمانها ، تاسیسات و تجهیزات و....
-
نظارت بر امور عمرانی و پیگیری پیشرفت امور مربوطه و همچنین امور مربوط به خدمات اداری و عمومی
-
نظارت بر حسن اجرای کلیه قراردادهااعم از ساختمانی، تأسیسات، فنی، ورزشی، فرهنگی
-
برنامه ریزی و اجرای برنامه های روابط عمومی و امور رفاهی ، تفریحی ، تربیت بدنی و ...
-
نظارت بر امور مربوط به فن آوری اطلاعات و ارتقاء سیستمهای سخت افزاری و نرم افزاری مربوطه
-
رسیدگی به پیشنهادات و تقاضاهای واصله
-
برنامه ریزی مناسب جهت ساده سازی مراحل انجام کار
-
انجام سایر امور محوله از سوی ریاست محترم شبکه
برای انجام امور فوق و بهینه سازی و استفاده از حداکثر بهره وری در شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس تمام سعی و تلاش خود را معطوف به تحقق کرامت والای انسانی در شبکه خواهیم نمود که زیر بنای سایر امور می باشد و با ایجاد طرح مودت و دوستی به سایر اهداف سازمانی دست خواهیم یافت . انشاءالله
دفعات مشاهده: 2738 بار |
دفعات چاپ: 228 بار | دفعات ارسال به دیگران: 0 بار |
0 نظر