دانشگاه علوم پزشکی ایران
Iran University of Medical Sciences

  • نماز اول وقت
  • هفته دفاع مقدس گرامی باد
  • السلام و علیک یا ابا عبدالله
  • خوش آمدگویی

رسیدگی به شکایات

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۳/۱ | 

 

 رسیدگی به شکایات

شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس،  درراستای رسیدگی به شکایات مشتریان با تکيه براصل مشتری مداری و بهره گيري از شايستگي هاي کارکنان، به منظور طراحي و بكارگيري فرآيندي كارا و اثربخش و تلاش در جهت رفتار مسئولانه و بهبود مستمر ارائه خدمات و فرآيندهاي كاري، اهداف زير را سر لوحه فعالیت های خویش قرار داده است:

 
  • تلاش در جهت فراهم نمودن شرايط لازم به منظور دسترسي ساده ، آسان و بدون هزينه براي شاكيان در كليه مراحل ثبت ، بررسي واعلام نتیجه شکایات.
  • رسیدگی موثربه شکایات درکوتاه ترین زمان ممکن .
  • تعهد به ارائه پاسخ منطقي و مناسب به شكايات از طريق بررسي همه جانبه شكايات دريافتي و رعايت حفظ بي طرفي .
  • دوري جستن از هرگونه برخورد متعصبانه با شاكيان، با هدف حل مشكل واصلاح فرایند ارائه خدمات
  • تلاش در جهت محرمانه نگاه داشتن اطلاعات مربوط به فرد شاكي 
  • تلاش در جهت بهبود مستمر در ارائه خدمات و جلب رضايت شاكيان

 

 شما می توانید 

  از طریق تلفن با خانم مهندس پرویزی فرا (46852200-021 )

   شکایات خود را مطرح نمائید 

دفعات مشاهده: 233 بار   |   دفعات چاپ: 13 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر