دانشگاه علوم پزشکی ایران
Iran University of Medical Sciences
  • گزارش تصویری
  • فیلم و صوت
  • درباره ما
  • سلامت و تندرستی
  • تاریخ شفاهی
  • انتصابات
  • معرفی گروههای آموزشی دانشگاه



درباره روابط عمومی
شماره های تماس با ما
پست الکترونیکیiumspr@iums.ac.ir
آدرس: اتوبان شهید همت بین شیخ فضل ا.. نوری و شهید چمران دانشگاه علوم پزشکی ایران مرکز همایشهای رازی روابط عمومی

فراخوان پانزدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری

 | تاریخ ارسال: 1400/8/1 | 
فراخوان پانزدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
فراخوان پانزدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
پانزدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری همزمان با بیست و سومین همایش کشوری آموزش پزشکی در دو بخش دانشگاهی وکشوری در اردیبهشت ماه۱۴۰۱در حیطه های شش گانه ذیل برگزار خواهد شد.
- تدوین و بازنگری برنامه های آموزشی
- یاددهی و یادگیری
- ارزشیابی آموزشی( دانشجو، هیئت علمی و برنامه )
- مدیریت و رهبری آموزشی
- یادگیری الکترونیکی
- طراحی و تولید محصولات آموزشی
داوری فرایند های جشنواره مطهری بر اساس آیین نامه جشنواره مطهری انجام خواهد شد و صرفا فرایند هایی وارد مرحله رقابتی جشنواره می شوند که واجد هر شش معیار گلاسیک به شرح ذیل باشند: (تبصره ماده ۷ ارزیابی فرایند ها).
۱- هدف مشخص و روشن دارد.
۲- برای انجام فرایند مرور بر متون انجام شده است.
۳- از روش مندی مناسب و منطبق با اهداف استفاده شده است.
۴- اهداف مورد نظر به دست آمده اند.
۵- فرایند به شکل مناسبی در اختیار دیگران قرار گرفته است. 
۶- فرایند مورد نقد توسط مجریان قرار گرفته است.
  کلیه اعضای محترم هیئت علمی می­توانند فرایند های خود را در قالب فرم ارسال خلاصه فرایند ( فقط به صورت فایل Word و با توجه به اعمال محدودیت حداکثر ۴۰۰۰ کلمه برای متن اصلی گزارش فرایند باشد) به همراه مستندات و مجموعه همراه ( باید بصورت فایل باشد و کلیه اطلاعات ضروری برای داوری را فراهم آورده و ارزیابی آن را تسهیل نماید) به گروه آموزشی خود ارائه و پس از تایید کمیته داوری شامل : گروه آموزشی مربوطه، مدیرEDO و معاونت آموزشی دانشکده به دبیرخانه پانزدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری واقع در معاونت آموزشی _ مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی تا تاریخ ۱۴۰۰/۸/۱۵ جهت بررسی و اجرای فرایند های داوری ارسال نمایند.

مدارک مورد نیار جهت شرکت در جشنواره


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 397 بار   |   دفعات چاپ: 31 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر