• 1401/06/09 - 02:35
  • - تعداد بازدید: 210
  • - تعداد بازدیدکننده: 208
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
حضور معاون آموزشی وزارت بهداشت در دومین رویداد تکتون:

"آموزش" شاخص توسعه پایدار کشور است

معاون آموزشی وزارت بهداشت در اختامییه دومین رویداد تکتون، آموزش را شاخص توسعه پایدار کشور بر شمرد و بر توسعه کیفیت آموزش پزشکی تاکید کرد.

4803.mp3 "آموزش" شاخص توسعه پایدار کشور است
معاون آموزشی وزارت بهداشت در اختامییه دومین رویداد تکتون، آموزش را شاخص توسعه پایدار کشور بر شمرد و برتوسعه کیفیت آموزش پزشکی تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی؛ دکتر ابوالفضل باقری فرد- معان آموزشی وزارت بهداشت در برنامه اختامییه دومین رویداد تکنولوژی های آموزش علوم پزشکی ( تکتون)، آموزش را رکن اساسی دانشگاه ها و شاخص توسعه پایدار کشور دانست و افزود: خوشبختانه کیفیت آموزش پزشکی ایران مورد تایید فدراسیون جهانی آموزش پزشکی WFME است و در این راستا اعتبارسنجی و ارزشیابی آموزش پزشکی به مدت 10 سال به کشور واگذار شده که باعث افتخار است.
باقری فرد با بیان این مطلب که کیفیت آموزش پزشکی خط قرمز وزارت بهداشت است، افزود: تکمیل زیر ساخت های کمی در کنار توسعه کیفی حائز اهمیت است، در نتیجه باید برای حفظ کیفیت آموزش تلاش شود.
وی با اشاره به دستاوردهای دوران کووید، اظهار کرد: استفاده از تکنولوژی های نوین آموزشی همانند هوش مصنوعی و شبیه سازها برای ارتقاء سطح کیفی آموزش پزشکی ضروری است.
معاون آموزشی وزارت بهداشت با ابراز خرسندی از برگزاری دومین تکتون، تصریح کرد: نتایج کسب شده از این رویدادها قابل توجه است؛ در نتیجه باید با به کارگیری کاربردی وعملیاتی ایده های نومطرح شده در مسیر اصلاح آموزش پزشکی گام برداشت.
کارآفرینی، رمز بقا دانشگاه های علوم پزشکی
دکتر عبدالرضا پازوکی؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران در بخش ابتدایی این رویداد، کارآفرینی را رمز بقا دانشگاه های علوم پزشکی معرفی کرد و افزود: برای پیشگیری از معضل مهاجرت دانشجویان نخبه باید به سمت دانشگاه های نسل نو حرکت کرد و با تربیت دانشجویان کارآفرین، زمینه اشتغال زایی در کشور را برای فارغ التحصیلان فراهم  کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران، برگزاری رویداد تکتون را یکی از مسیرهای مهم برای تحقق اهداف دانشگاه های نسل سوم دانست و افزود: باید زیر ساخت های لازم برای افزایش انگیزه و حضور حداکثری دانشجویان در رویدادهای نوین آموزشی فراهم شود.
پازوکی بر همکاری جمعی تمامی دانشگاه های علوم پزشکی  در راستای ارتقاء جایگاه مرجعیت علمی و حفظ اعتلای کشور تاکید کرد.
برنامه اختامییه دومین رویداد تکنولوژی های آموزش علوم پزشکی ( تکتون)، روز سه شنبه 8 شهریور 1401 در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار و از دانشجویان ایده پرداز برتر تقدیرشد. 
 
پایان مطلب//
  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 4803
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
مرضیه  رهنورد
خبرنگار:

مرضیه رهنورد

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید