• 1402/11/16 - 09:50
  • - تعداد بازدید: 213
  • - تعداد بازدیدکننده: 184
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

آغاز اجرای طرح شناسنامه سلامت دانشجویان بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران

طرح شناسنامه سلامت دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران به طور رسمی آغاز شد.

323357.mp3 آغاز اجرای طرح شناسنامه سلامت دانشجویان بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، اجرای تهیه طرح شناسنامه سلامت دانشجویان بین الملل دانشگاه با حضور دکتر عبدالوهاب برادران معاون فرهنگی و دانشجویی، حمید پیروی مسئول مرکز مشاوره دانشگاه و نمایندگان معاونت بین الملل در درمانگاه دانشگاه علوم پزشکی ایران کلید خورد.

 

در این زمینه عبدالوهاب برادران معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه با تاکید بر اهمیت زیست دانشجویان بین الملل، اجرای این طرح برای نخستین بار در دانشگاه را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: در این طرح بینایی سنجی، بهداشت دهان و دندان، غربالگری سلامت روان، فشارخون، قند، وزن و تعیین BMI به همراه معاینه پزشک و در نهایت صدورگواهی سلامت انجام خواهد شد.

 

همچنین در ادامه حمید پیروی مسئول مرکز مشاوره دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز با اشاره به اجرای این طرح برای حدود دو هزار دانشجویی بین الملل دانشگاه عنوان کرد: این طرح رایگان تا 31 اردیبهشت سال 1403 برای دانشجویان بین الملل دانشگاه ادامه خواهد داشت.

 

گفتنی است، دو هزار و 280 دانشجوی بین الملل از 14 کشور جهان از جمله آمریکا و کانادا (دو تابعیتی عراقی)، استرالیا، ترکیه، سودان، یمن، بحرین، هند، آذربایجان، پاکستان، لبنان، افغانستان، سوریه و عراق در دانشگاه علوم پزشکی ایران در حال تحصیل هستند.

پایان مطلب//

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 323357
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
A. Ramezanpour
خبرنگار:

A. Ramezanpour

تصاویر