• 1401/10/28 - 11:39
  • - تعداد بازدید: 741
  • - تعداد بازدیدکننده: 726
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران:

اقدامات مدیران دانشجویی باید نوآورانه و باعث تحول در دانشگاه شود

سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران نسبت به انجام اقدامات نوآورانه و تحول ساز تاکید کرد و گفت: طراحی سیستم و ابتکارات نوین، روند کارآمدی ها را نیز افزایش می دهد.

10394.mp3 اقدامات مدیران دانشجویی باید نوآورانه و باعث تحول در دانشگاه شود

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر عبدالوهاب برادران در نود و پنجمین نشست شورای مدیران این معاونت با تاکید بر سخنرانی رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم قم عنوان کرد: رهبری در این نشست به مسئله انجام کارهای بزرگ و تحول ساز که دارای ابتکار و نوآوری است تاکید بسیاری داشتند.

وی افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب تاکید بر انجام کارهای نوآورانه در دانشگاه ها دارند، اقدامات معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه نیز باید در راستای تحول و نوآورانه صورت پذیرد.

برادران با اشاره به اقدامات تحول ساز در معاونت فرهنگی و دانشجویی افزود: هر مقدار اقدامات تحول ساز در این معاونت صورت پذیرد دانشجویان نیز بهتر راهنمایی خواهند شد و مسلما به ثمر رسیدن این تحولات در ارتباط بیشتر با دانشجویان تعریف می شود.

وی با تاکید بر حمایت رئیس دانشگاه از هرگونه اقدامات تحول ساز در معاونت های دانشگاه گفت: اقدامات این معاونت نباید صرفا به صورت روزمرگی سپری شود و باید با طراحی سیستم و ابتکارات نوین، روند کارآمدی افزایش یابد و این معاونت به عنوان الگو در سطح دانشگاه شناخته شود.

گفتنی است، در نود و پنجمین نشست شورای مدیران معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، مدیران این معاونت از جمله بهمن بالویی سرپرست امور دانشجویی، مهدی ایرانپوری سرپرست مدیریت امور فرهنگی، حمید پیروی مشاور معاون فرهنگی و دانشجویی در امور مشاوره و سلامت دانشجویی، مجید نظامی سرپرست مدیریت تربیت بدنی دانشجویی، علی رمضانپور مسئول روابط عمومی معاونت و سید حسن تقوی مشاور اجرایی معاون فرهنگی و دانشجویی به ارائه گزارش و اقدامات مربوط به حوزه دانشجویان پرداختند و در این زمینه چند تصمیم برای رفاه حال دانشجویان مصوب شد.

پایان مطلب//

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 10394
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
ادمین سایت
خبرنگار:

ادمین سایت

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید