• 1403/03/05 - 14:30
  • - تعداد بازدید: 120
  • - تعداد بازدیدکننده: 106
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به همت معاونت تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی ایران؛

ایده‌های فناورانه سبز خود را به رویداد باورآفرینان بیاورید

مسابقه علمی و فرهنگی «باورآفرینان» با محوریت دانشگاه سبز در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود.

333593.mp3 ایده‌های فناورانه سبز خود را به رویداد باورآفرینان بیاورید

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه ایران؛ به همت معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه و همکاری معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی، رویداد علمی و فرهنگی "باورآفرینان" به منظور جلب ایده‌های نوآورانه دانشجویان، اساتید و کارمندان و با موضوع «چشم اندازهای محیط‌زیستی دانشگاه‌ ایران» برگزار می‌شود.

 

در این راستا دکتر فرزاد کیا دبیر کمیته علمی این رویداد در گفتگو با خبرنگار معاون تحقیقات و فناوری عنوان کرد: مرحله نخست این رویداد، روز دوشنبه 7 خرداد ماه از ساعت 8 تا 12 در سالن اجلاس طبقه هشتم کتابخانه مرکزی دانشگاه برگزار خواهد شد.

 

وی ادامه داد: علاقه‌مندان و صاحبان ایده‌های فناورانه در موضوعات ذکر شده، می‌توانند، در مراسم افتتاحیه حضور پیدا کرده و جزئیات شرکت در این مسابقه اعم از "نحوه ثبت‌نام  انفرادی و تیمی"، "قالب‌های مختلف ارسال آثار"، "نحوه اخذ مشاوره از منتورها"، "داوری و میزان جوایز" و دیگر اطلاعات لازم را کسب کنند.

 

همچنین دکتر میترا فقیهی دبیر کمیته اجرایی این رویداد نیز عنوان کرد: مهلت ارسال آثار از 7 تا 31 خردادماه در نظر گرفته شده و علاقه‌مندان می‌توانند در موضوعاتی همچون «کاهش تولید و مدیریت پسماندهای خشک، تر و ویژه»، «کاهش مصرف آب و استفاده از پساب‌ها»، «آموزش و ترویج دانشگاه سبز»، «بهینه‌سازی مصرف انرژی»، «بهبود وضعیت فضای سبز» و «تحقق حمل و نقل سبز» ایده‌های خود را به دبیرخانه این رویداد ارسال کنند.

 

فقیهی افزود: مقرر شده تا از 12 فرد یا گروه شرکت کننده "صاحب ایده‌های منتخب" تقدیر و جوایز ارزنده‌ای نیز به 4 ایده برتر تعلق خواهد گرفت.

 

گفتنی است، شرکت کنندگان در این رویداد شاهد جوانه‌زدن ایده‌های خود و شکل‌گیری و رشد آن از سوی مشاورین و متخصصین، ارائه آن در قالب مسابقه، داوری ایده‌های فناورانه و اجرایی شدن آن در دانشگاه علوم پزشکی ایران خواهند بود.

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 333593
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
سروش دهقان
خبرنگار:

سروش دهقان

تصاویر