• 1402/04/27 - 07:08
  • - تعداد بازدید: 1155
  • - تعداد بازدیدکننده: 1110
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید معاون وزیر بهداشت از بیمارستان درحال ساخت سوانح سوختگی کن

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت از پروژه بیمارستان درحال ساخت سوانح سوختگی کن بازدید کرد.

17861.mp3 بازدید معاون وزیر بهداشت از بیمارستان درحال ساخت سوانح سوختگی کن
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر بهروز رحیمی دوشنبه بیست و ششم تیر 1402 در حاشیه بازدید از پروژه ساخت بیمارستان سوختگی کن، تکمیل و بهره برداری از پروژه های متعدد حوزه سلامت را از رویکردهای عدالت محور وزارت بهداشت در دولت مردمی سیزدهم عنوان کرد و گفت: پروژه های بسیاری برای تحقق عدالت در سلامت سراسر کشور در حال ساخت است.
وی با یادآوری تاکیدات رهبر معظم انقلاب در ترویج امید در جامعه اظهار کرد: اقدامات چشمگیری در حوزه سلامت به ویژه در بخش بیمارستان سازی و توسعه زیرساخت های بهداشتی انجام شده است که تبیین این اقدامات منجر به امیدواری در جامعه می‌شود.
رحیمی تسریع در تکمیل و بهره برداری از پروژه های متعدد بهداشتی و درمانی در نقاط مختلف کشور را گواه عزم وزارت بهداشت و دولت در خدمات رسانی به مردم به ویژه در مناطق کم برخوردار دانست و افزود: سرآمد بودن جمهوری اسلامی ایران در توسعه زیرساخت های سلامت به دلیل یکپارچگی حوزه های مختلف وزارت بهداشت است.
در بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت از  پروژه بیمارستان درحال ساخت سوانح سوختگی کن، دکتر عبدالرضا پازوکی؛ رئیس، دکتر ساجده ریاضی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی ایران وی را همراهی می کردند.
گفتنی است، ساخت پروژه بیمارستانی 160 تختخوابی سوختگی کن از سال 1392 آغاز شده و تا کنون 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. بنای این بیمارستان در مساحتی بیش از 52 هزار مترمربع در یازده طبقه در حاشیه بزرگراه شهید خرازی ساخته می شود.
پایان مطلب//
  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 17861
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
حسین دزفولی
خبرنگار:

حسین دزفولی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید