• 1402/12/21 - 10:25
  • - تعداد بازدید: 219
  • - تعداد بازدیدکننده: 208
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران؛

بخش‌های جدید بیمارستان شهید هاشمی نژاد افتتاح شد

بخش‌های جدید بیمارستان شهید هاشمی نژاد (دریانی) با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران افتتاح شد.

329928.mp3 بخش‌های جدید بیمارستان شهید هاشمی نژاد افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، چهار بخش جدید بیمارستان شهید هاشمی نژاد (دریانی) از جمله کیلینیک قلب، یک اتاق عمل جراحی جدید، دستگاه اکسیژن ساز جدید با حضور دکتر عبدالرضا پازوکی رئیس دانشگاه و معاونین درمان، آموزش و غذا و دارو افتتاح شد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران در این مراسم با قدردانی از تمام تلاش های مدیریت، متخصصین و نیروهای این بیمارستان که از افتخارات بیمارستانی دانشگاه هستند، به تشریح اهداف هفتگانه این دانشگاه پرداخت.

 

در این مراسم از سوی برخی رزیدنت‌ها نیز مسائل و دغدغه‌های آموزشی، بیمه درمان و معیشتی مطرح شد. همچنین در این افتتاح از برخی اساتید، متخصصین و کارشناسان بیمارستان هاشمی نژاد نیز تقدیر به عمل آمد.

 

در ادامه این مراسم دکتر علی مشکی معاون درمان دانشگاه نیز درخصوص دغدغه رزیدنت‌ها برای پوشش بیمه درمانی و همچنین تامین و به روز رسانی تجهیرات پزشکی عنوان کرد: طبق دستورالعمل صادر شده معاونت درمان همه دستیاران این دانشگاه در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی ایران رایگان است، همچنین درخصوص به‌روزرسانی تجهیزات پزشکی، لیست تجهیزات مورد نظر به معاونت درمان ارسال شود تا از طریق وزارت بهداشت و سازمان جهانی بهداشت اقدام شود. 

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 329928
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
A. Ramezanpour
خبرنگار:

A. Ramezanpour

تصاویر