• 1402/05/17 - 23:13
  • - تعداد بازدید: 600
  • - تعداد بازدیدکننده: 577
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری کنگره منطقه ای حمایت از والدین در دانشگاه علوم پزشکی ایران

مرکز همکار سازمان جهانی بهداشت در سلامت روان با همکاری دانشکده علوم رفتاری و سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی ایران «کنگره منطقه ای حمایت از والدین» را برگزار می کند.

18677.mp3 برگزاری کنگره منطقه ای حمایت از والدین در دانشگاه علوم پزشکی ایران

دکتر محمد رضا پیرمرادی در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران اظهار کرد: برنامه ریزی برای برگزاری کنفرانس  حمایت از والدین از حدود سه ماه پیش با همکاری دفتر منطقه ای مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت آغاز شد و این رویداد منطقه ای با حضور مجازی نمایندگانی از کشور های منطقه مدیترانه شرقی هفدهم تا نوزدهم مرداد 1402 برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه روز ابتدایی این کنگره برای متخصصان ایرانی فعال در حوزه سلامت روان به صورت حضوری و سایر روز ها به صورت مجازی خواهد بود، افزود: امیدوارم بعد از برگزاری این کنفرانس شاهد آغاز یک همکاری بین المللی در حوزه والدگری و فرزند پروری برای مردم منطقه و جهان باشیم.

 

رییس دانشکده علوم رفتاری و سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی ایران خاطرنشان کرد: در این کنفرانس مطالب مختلفی در حوزه تغییراتی که در نظام های بهداشتی برای کمک به سلامت روان کودکان از طریق والدین می توان ایجاد کرد، مطرح خواهد شد.

 

وی با اشاره به اهمیت همکاری های بین المللی در حوزه والدگری و فرزندپروری، ادامه داد:  ائتلاف «ابتکار جهانی حمایت از والدین» به عنوان حامی این رویداد علمی با همکاری دولت ها، جوامع مدنی، محققین، و خیرین قصد دارد تا دسترسی همگانی به حمایت از والدین و مراقبین را ارتقا داده و هر کودک بتواند حمایت های مورد نیاز خود را در طول دو دهه اول زندگی و همچنین در طول زندگی دریافت کند.

پایان مطلب//

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 18677
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
حسین دزفولی
خبرنگار:

حسین دزفولی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید