• 1402/04/23 - 20:48
  • - تعداد بازدید: 656
  • - تعداد بازدیدکننده: 646
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بیمارستان‌های هوشمند کیفیت خدمات درمانی را ارتقاء می‌دهند

مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران در حوزه فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه بیمارستان‌های هوشمند کیفیت خدمات درمانی را ارتقاء می‌دهند، گفت: برای حرکت به سمت بیمارستان‌های هوشمند، ۸۰ پارامتر لازم و ضروری است.

17733.mp3 بیمارستان‌های هوشمند کیفیت خدمات درمانی را ارتقاء می‌دهند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، حسین ریاضی در حاشیه کنگره سلامت هوشمند ایران با تشریح شرایط بیمارستان‌های هوشمند عنوان کرد: پنل برگزار شده در کنگره سلامت هوشمند ایران در زمینه بررسی ابعاد و زیرساخت‌های مورد نیاز بیمارستان‌های هوشمند است، که موضوعاتی همچون ببمارستان الکترونیک تا هوشمند، ارتقا، بهره وری، بهبود تجربه بیمار به بحث و تبادل نظر گذاشته شد و متخصصان و کارشناسان هریک نظرات خود را در این خصوص ارائه کردند.
وی در ادامه با بیان اینکه بیمارستان‌های هوشمند، امکانات و شرایط خاصی را برای بیماران و کادر درمان فراهم می‌کند، بیان کرد: با فراهم شدن زیرساخت‌های لازم در حوزه بیمارستان‌های هوشمند، کارایی بیمارستان‌ها ارتقا پیدا خواهد کرد و تکنولوژی نیز به روز می‌شود.
ریاضی تصریح کرد: با ایجاد بیمارستان‌های هوشمند کیفیت خدمات درمانی ارتقا پیدا می‌کند؛ در خصوص توسعه بیمارستان‌های هوشمند، بخشی از اتفافات مربوط به حاکمیت و دولت‌ها در زمینه توسعه بیمارستان‌های هوشمند در کشورها خواهد بود.
وی با اشاره به نقش دستگاه‌های دولتی در توسعه بیمارستان‌های هوشمند بیان داشت: نقش دستگاه‌های دولتی درخصوص فراهم کردن امکاناتی مانند بحث‌های فنی و ارتباطات در توسعه بیمارستان‌های هوشمند مهم است و این موضوع در این پنل به بحث و بررسی گذاشته شده است.
ریاضی افزود: در این پنل رویکرد دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران در زمینه توسعه امکانات مورد نیاز برای راه اندازی بیمارستان‌های هوشمند بررسی شده است و کارشناسان هریک نظرات خود را عنوان کردند.
وی خاطرنشان کرد: برای حرکت به سمت داشتن بیمارستان‌های هوشمند ۸۰ پارامتر لازم و ضروری است و بیمارستان‌های هوشمند در سطوح مختلفی بوده که امیدوارم اینگونه اقدامات در کسور بومی سازی شود.
گفتنی است، کنگره سلامت هوشمند ایران با محوریت مدیریت هوشمند تجهیزات و طراحی بیمارستانی و با برگزاری پنل‌های تخصصی به مدت سه روز از تاریخ 21 تا 23 تیرماه در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.
پایان مطلب//

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 17733
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار:

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید