• 1402/08/10 - 12:03
  • - تعداد بازدید: 502
  • - تعداد بازدیدکننده: 481
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

تسریع روند اجرای پروژه توسعه اورژانس و اتاق عمل بیمارستان شهدای هفتم تیر

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی ایران بر تسریع روند اجرای پروژه توسعه اورژانس و اتاق عمل بیمارستان شهدای هفتم تیر تاکید کرد.

37794.mp3 تسریع روند اجرای پروژه توسعه اورژانس و اتاق عمل بیمارستان شهدای هفتم تیر
تسریع در روند اجرای پروژه توسعه اورژانس و اتاق عمل بیمارستان شهدای هفتم تیر

به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهدای هفتم تیر؛ دکتر ساجده ریاضی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در روز چهارشنبه ۱۰ آبان ماه، از پروژه‌‌های در حال اجرای این بیمارستان بازدید به‌عمل آورد.

 

در این بازدید، مهندس شادفر مدیر دفتر فنی دانشگاه درخصوص روند پیشرفت پروژه بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی از سوی پیمانکار مربوطه توضیحاتی ارائه کرد.

 

همچنین در این بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه باتوجه به اهمیت پروژه توسعه اورژانس و اتاق عمل و تخصیص اعتبار مالی، تاکید کردند که شروع این پروژه با سرعت بیشتری پیگیری و ادامه عملیات اجرایی در اسرع وقت آغاز شود.

 

گفتنی است، با توجه به اجرایی شدن پروژه توسعه اورژانس و اتاق عمل، مراحل اولیه و تجهیز کارگاه و محوطه سازی برای ادامه عملیات اجرایی از سوی پیمانکار در حال انجام است.

//پایان مطلب

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 37794
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار:

مدیر سیستم

تصاویر

تسریع در روند اجرای پروژه توسعه اورژانس و اتاق عمل بیمارستان شهدای هفتم تیر تسریع در روند اجرای پروژه توسعه اورژانس و اتاق عمل بیمارستان شهدای هفتم تیر تسریع در روند اجرای پروژه توسعه اورژانس و اتاق عمل بیمارستان شهدای هفتم تیر تسریع در روند اجرای پروژه توسعه اورژانس و اتاق عمل بیمارستان شهدای هفتم تیر تسریع در روند اجرای پروژه توسعه اورژانس و اتاق عمل بیمارستان شهدای هفتم تیر تسریع در روند اجرای پروژه توسعه اورژانس و اتاق عمل بیمارستان شهدای هفتم تیر تسریع در روند اجرای پروژه توسعه اورژانس و اتاق عمل بیمارستان شهدای هفتم تیر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید