• 1401/09/15 - 09:54
  • - تعداد بازدید: 421
  • - تعداد بازدیدکننده: 401
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

تلاش دانشگاه علوم پزشکی ایران برای افزایش خوابگاه دانشجویی/ دکتر پازوکی: از محصولات کارآفرینی و خدمات دانش بنیان دانشجویان پزشکی حمایت می شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران در بازدید از خوابگاه نواب با اشاره به افزایش مسائل رفاهی دانشجویان در زمینه خوابگاهی نسبت به حمایت از محصولات و خدمات دانش بنیان دانشجویان پزشکی جهت ایجاد شغل های کارآفرینی برای کاهش مشکلات مردم تاکید کرد.

8442.mp3 تلاش دانشگاه علوم پزشکی ایران برای افزایش خوابگاه دانشجویی/ دکتر پازوکی: از محصولات کارآفرینی و خدمات دانش بنیان دانشجویان پزشکی حمایت می شود

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران (مفدا ایران) دکتر عبدالرضا پازوکی در بازدید از خوابگاه نواب دانشگاه علوم پزشکی ایران از مجموعه های رفاهی، ورزشی و اقامتی دانشجویان بازدید و با آنها درخصوص مسائل مختلف دانشجویی گفت و گو کرد.پازوکی در این بازدید با اشاره به اینکه بیشترین بیمارستان خصوصی در تهران در زیر مجموعه جغرافیایی دانشگاه علوم پزشکی ایران است، گفت: دانشجویان پزشکی می توانند از این فرصت که با حمایت دانشگاه نیز همراه خواهد بود برای تولید محصولات و خدمات پزشکی در حوزه کارآفرینی اقدام کنند.

وی با اشاره به تلاش دانشگاه علوم پزشکی ایران برای افزایش مسائل رفاهی به خصوص در زمینه فضای خوابگاهی دانشجویان گفت: تعداد خوابگاه های این دانشگاه به نسبت یک دهه گذشته افزایش نیافته است، درحالی که تعداد دانشجویان افزایش یافته است، براین اساس یکی از اولویت های دانشگاه، افزایش خوابگاه دانشجویان دختر و پسر است.

پازوکی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی ایران به عنوان یک دانشگاه نسل چهارم باید خدمات و آموزش های آن بر محور توسعه خدمت به جامعه تعریف شود، افزود: در حال حاضر این دانشگاه یک هزار دانشجو از 13 کشور جهان جذب و آموزش می دهد.

وی با اشاره به ارتقای جایگاه علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران تصریح کرد: به طور مثال در زمینه ارجاع به مقالات علمی در رشته چاقی، رتبه سوم جهان متعلق به دانشگاه علوم پزشکی ایران است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران با بیان اینکه در حال حاضر 19 بیمارستان زیر مجموعه این دانشگاه است، گفت: به زودی یک بیمارستان جدید نیز به مجموعه بیمارستانی این دانشگاه اضافه می شود.

*کیوانی: حمایت مالی از مقالات معتبر دانشجویان

در ادامه این بازدید دکتر حسین کیوانی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی ایران در خصوص حمایت از مقالات دانشجویان عنوان کرد: در صورت انتشار مقالات دانشجویان در مجله و پایگاه های معتبر جهان به فراخور جایگاه آن ژورنال، مبلغی براساس درصدهای تعیین شده به دانشجو به عنوان تشویق و حمایت پرداخت می شود.

معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی ایران ادامه داد: همچنین برای حمایت از دانشجویان، استفاده از آزمایشگاه های برای آنها رایگان شده است.

*آموزنده: خوابگاه و رفاه دانشجویان از اولویت های مهم دانشگاه

در ادامه این بازدید دکتر علیرضا آموزنده سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه نیز نسبت به حمایت و توجه رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران درخصوص مسائل رفاهی و خوابگاهی دانشجویان تاکید کرد.

*مطالبه "دانشجویان" از کاهش تعداد تخت در اتاق های خوابگاه تا افزایش اردو و پخش فیلم در خوابگاه ها

همچنین در این بازدید که مهدی ایرانپوری مدیریت امور فرهنگی معاونت فرهنگی و دانشجویی، سید حسن تقوی مشاور اجرایی معاونت فرهنگی و دانشجویی و محمدحسین کفائی مهر سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه حضور داشتند، دانشجویان در زمینه های مختلف از جمله مباحث غذای خوابگاهی، سرویس حمل و نقل، کاهش تعداد تخت در هر اتاق خوابگاه، افزایش اردوها، پخش فیلم در خوابگاه و راه اندازی کرسی های آزاد اندیشی به بحث و گفت وگو پرداختند.

پایان مطلب//

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 8442
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
A. Ramezanpour
خبرنگار:

A. Ramezanpour

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید