• 1403/05/01 - 09:41
  • - تعداد بازدید: 72
  • - تعداد بازدیدکننده: 68
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در کارگاه چشم پزشکی چهارمین کنگره بین المللی سلامت در اربعین مطرح شد

توصیه‌های بهداشتی به زائرین اربعین دچار خشکی چشم

متخصص چشم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران در کارگاه چشم پزشکی چهارمین کنگره بین المللی سلامت در اربعین به توصیه‌های درخصوص خشکی چشم پرداخت و گفت: زائرین اربعین مبتلا به خشکی چشم، با خود اشک مصنوعی همراه داشته باشند.

336126.mp3 توصیه‌های بهداشتی به زائرین اربعین دچار خشکی چشم

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، در چهارمین کنگره بین المللی سلامت در اربعین یکی از کارگاه‌های تخصصی مربوط به حوزه بیماری چشم بود که در این راستا دکتر اسحاقی فوق تخصص قرنیه و متخصص چشم پزشکی این دانشگاه به توضیحاتی درخصوص خشکی چشم پرداخت.

 

وی ادامه داد: خشکی چشم عواملی مختلفی دارد که می‌توان به مواردی از جمله کاهش رطوبت، سن بالا، وزش باد، آلودگی محیط و استفاده از برخی داروها اشاره کرد.

 

اسحاقی تصریح کرد: کشور عراق سرزمینی با وزش بادهای شدید است و خاک این کشور نیز آلوده است، بنابراین استفاده از عینک در زمان راهپیمایی اربعین از ضرورت‌ها است و توصیه می‌شود زائرین با خود اشک مصنوعی همراه داشته باشند.

 

وی با ضرورت بهداشت چشم در ایام راهپیمایی اربعین از جمله رعایت کمپرس گرم توصیه کرد: زائرین دچار خشکی چشم در موکب‌ها حتما از مواجه چشم‌شان در مقابل باد پنکه‌ها جلوگیری کنند.

 

گفتنی است، برای مشاهده کامل کارگاه بیماری‌های چشم در چهارمین کنگره بین المللی سلامت در اربعین به آدرس اینترنتی https://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/alw32w0/vt/frame?isamp مراجعه شود.

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 336126
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار:

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید