• 1402/12/21 - 13:58
  • - تعداد بازدید: 336
  • - تعداد بازدیدکننده: 307
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
با تجلیل از حجت السلام محمود عیسوی صورت پذیرفت

تکریم و معارفه نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایران

مراسم تجلیل از حجت السلام محمود عیسوی به همراه معارفه حجت السلام کاظم سلیمانی نماینده جدید نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

329951.mp3 تکریم و معارفه نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایران

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، مراسم تکریم حجت السلام محمود عیسوی و معارفه حجت السلام کاظم سلیمانی نماینده جدید نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایران با حضور حجت‌الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، دکتر عبدالرضا پازوکی رئیس، معاونین و مدیران دانشگاه برگزار شد.

 

در این مراسم رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران با تقدیر از زحمات حجت السلام محمود عیسوی عنوان کرد: حوزه‌های آموزشی و دانشجویی در دانشگاه‌های علوم پزشکی با دانشگاه‌های دیگر در کشور متفاوت است، به ویژه دانشگاه علوم پزشکی ایران با پوشش جمعیتی بیش از 6 میلیون نفر که باید جمعیت اتباع را نیز به آن اضافه کرد، در مجموع بیشترین پوشش جمعیتی متعلق به این دانشگاه است.

 

پازوکی در ادامه با ارائه گزارشی از موفقیت‌های دانشگاه علوم پزشکی ایران در سطوح جهان و آسیا ابراز امیدواری کرد تا با مسئولیت جدید حجت السلام کاظم سلیمانی نماینده جدید نهاد مقام معظم رهبری در این دانشگاه، هرچه بیشتر این دانشگاه به اهداف الهی خود رسیده و موجب سربلندی برای کشور و جهان اسلام و دنیا شود.

 

در ادامه این مراسم حجت السلام محمود عیسوی نماینده سابق نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز با اشاره به حضور مدیران دانشگاه در این مراسم که زمانی دانشجویی این دانشگاه بودند، گفت: دانشگاه به علت ماموریت آموزش دانش، مقدس به حساب می‌آید و آنچه را که پروردگار نیز از بندگان خود خواسته است صرف عمر خود در راه تولید علم و معرفت است.

 

حجت السلام عیسوی با برشمردن خاطرات جوانی خود در دوران دفاع مقدس و شاگردی دروس قرآنی نزد شهید سید حسین علم الهدی در جبهه عنوان کرد: جامعه ایرانی تمدن ساز بوده و دوباره نیز می‌تواند با تمرکز بر ایمان، علم، خلق ثروت و کسب قدرت؛ تمدن سازی دیگری را رقم زند.

 

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها نیز با قدردانی از زحمات حجت السلام عیسوی در دانشگاه علوم پزشکی ایران بر اهمیت تربیت انسان‌های عالم دارای خشوع علمی تاکید کرد.

 

حجت‌الاسلام رستمی در ادامه با پرداختن به حرمت ماه مبارک رمضان به تشریح خصوصیات اخلاقی و مدیریتی حجت السلام کاظم سلیمانی نماینده جدید نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایران پرداخت.

 

در ادامه این مراسم حجت السلام کاظم سلیمانی نماینده جدید نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز با تقدیر از اقدامات جهادی در این دانشگاه؛ دیدگاه و جمله معروف شهید سید حسین علم الهدی (ما عاقلانه فکر می‌کنیم و عاشقانه عمل می‌کنیم) را مبنای برنامه‌های خود در این دانشگاه عنوان کرد.

 

گفتنی است، در این مراسم از سوی مدیران دانشگاه و نهاد مقام معظم رهبری و برخی نهادهای دانشجویی و فرهنگی، هدایای برای تجلیل از نماینده سابق نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایران به حجت السلام محمود عیسوی اهداء شد.

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 329951
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار:

مدیر سیستم

تصاویر