• 1403/03/16 - 06:10
  • - تعداد بازدید: 508
  • - تعداد بازدیدکننده: 384
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
از سوی بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران اعلام شد

جزئیات ثبت نام خادمین سلامت در اربعین حسینی 1403

بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران جزئیات ثبت نام خادمین سلامت در اربعین حسینی 1403 را اعلام کرد.

334260.mp3 جزئیات ثبت نام خادمین سلامت در اربعین حسینی 1403
به گزارش روابط عمومی بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران، در راستای خدمت رسانی به زائرین اربعینی حضرت امام حسین (ع) طبق سنوات گذشته خدمت جهادی خود را با تکیه بر همت و تلاش خالصانه کارکنان در دو حیطه ارائه خواهد کرد.
 
1- پایگاه های مرزی در خاک ایران
2- درمانگاه جامعه النور در جاده نجف به کربلا
 
از این رو از همکاران دعوت می شود با مطالعه دقیق و در نظر گرفتن نکات ذیل اقدام به ثبت نام کنند:
 
1) ثبت نام به منزله حضور قطعی در کاروان نیست، با توجه به ظرفیت محدود گروه اعزامی و تعدد داوطلبین در زمینه های همکاری مورد نیاز، با افراد ثبت نام کننده برای مصاحبه و تکمیل فرایند حضور در کاروان تماس گرفته خواهد شد.
 
2) بازه خدمت رسانی گروه درمانی از تاریخ 25 مرداد ماه تا 5 شهریورماه پیش بینی شده است (بازه مذکور قطعی نیست و با توجه به شرایط ایام منتهی به اربعین و هماهنگی ایاب و ذهاب ممکن است تغییراتی در برنامه اعزام بوجود بیاید که متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود)
 
3) برای حضور در کاروان نیازی به اخذ مرخصی نبوده و برای همکاران مشغول به خدمت در رده های مختلف دانشگاه علوم پزشکی ایران حکم ماموریت (بدون حق ماموریت) صادر خواهد شد.
 
4) مجموعه مدیریت دانشگاه در تلاش است با بهره گیری از امکانات موجود شرایط مطلوبی را برای همکاران فراهم کند، اما با توجه به شرایط آب و هوایی، جمعیت و تراکم بالای زائرین و شرایط کاری موجود در درمانگاه، ممکن است مشکلات و سختی هایی به وجود بیاید که رفع آن نیازمند شکیبایی، حفظ آرامش و آمادگی مواجهه با این شرایط است.
 
5) گذرنامه داوطلبین باید حتما تا پایان اسفند ماه 1403 اعتبار داشته باشد، چنانچه اعتبار گذرنامه قبل از این تاریخ است در اسرع وقت نسبت به تمدید آن اقدام شود و این امر را به روزهای منتهی به اربعین موکول نشود.
 
افرادی که گذرنامه با اعتبار کافی را حداکثر تا تاریخ 25 تیر ماه ارائه نکنند (در صورت حضور در لیست نهایی)  از حضور در کاروان حذف و نفرات جایگزین در لیست قرار خواهند گرفت.
 
6) با توجه به اینکه هماهنگی لازم برای راه اندازی درمانگاه در کشور عراق از سوی هلال احمر صورت می‌پذیرد، ضرورت دارد حداکثر همکاری برای ثبت اطلاعات و مدارک درخواستی هلال احمر (مثل اسکن شناسنامه، کارت ملی، مدرک تحصیلی، کارت نظام، گواهی مطب، فیش یا حکم حقوقی، ) را با مسئولین کاروان به عمل آورده شود، همچنین افرادی که در سامانه حج و زیارت هلال احمر سابقه ثبت نام نداشته یا مدارک آنان ناقص باشد، امکان همراهی با گروه اعزامی را نخواهند داشت.
 
7) برای پیگیری اخبار مربوط به اعزام می‌توانید به کانال اطلاع رسانی بسیج جامعه پزشکی در پیام رسان های بله، ایتا و تلگرام مراجعه کنید.
همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوال می توانید به مدیر کانال‌های مذکور (حساب کاربری قید شده در توضیح اطلاعات کانال) پیام داده شود. همچنین مهلت ثبت نام از 5 تا 20 خردادماه است.
 
  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 334260
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
مهران امیری
خبرنگار:

مهران امیری

تصاویر