• 1402/11/04 - 09:34
  • - تعداد بازدید: 160
  • - تعداد بازدیدکننده: 156
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
پیام تبریک دکتر مشکی برای روز ملی مددکار اجتماعی؛

خدمات مددکاری اجتماعی حرفه‌ای در دانشگاه علوم پزشکی ایران توسعه می‌یابد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران به مناسبت روز ملی مددکار اجتماعی نوشت: برای توسعه هرچه بیشتر خدمات مددکاری اجتماعی حرفه ای، در راستای بهبود شاخص‌های اجتماعی و فراگیری عدالت اجتماعی به نحوه سازمان یافته، برنامه ریزی خواهد شد.

322706.mp3 خدمات مددکاری اجتماعی حرفه‌ای در دانشگاه علوم پزشکی ایران توسعه می‌یابد

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر علی مشکی در پیام تبریکی به مناسبت 13 رجب روز ملی مددکار اجتماعی آورده است: در این ایامی که با سالروز ولادت مولای متقیان حضرت علی (ع) و روز مددکار اجتماعی مصادف شده است، با تبریک و تهنیت این بزرگداشت به شما عزیزان از تلاش‌های صادقانه  شما در عرصه خدمات روانی اجتماعی قدردانی می‌کنم.

 

حمایت اجتماعی یک مسئولیت اجتماعی است که می‌بایست منجر به انسجام در تمامی سطوح جامعه در راستای دستیابی به صلح و عدالت اجتماعی شود. رویارویی افراد با چالش و آسیب‌های متعدد اجتماعی در جوامع امروزی موضوعی بسیار پیچیده و چند بعدی است که مددکاران اجتماعی به‌عنوان یکی از گروه‌های تخصصی در این زمینه کوشش بسیاری انجام داده اند و با بهره گیری از دانش، مهارت و تخصص لازم در این حرفه در کنار مراجعین هستند تا از آنها در مسیر تغییرات مثبت حمایت کرده و رفاه فردی و جمعی را به ارمغان آورند.

 

مددکاران اجتماعی مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی ایران در طی سال اخیر با تلاش در زمینه نهادینه سازی اجرای پروتکل‌های تخصصی، الکترونیکی شدن فرم‌های ثبت خدمات مددکاری اجتماعی، گسترش همکاری‌های درون و برون بخشی، ارتقای دانش و مهارت‌های تخصصی از طریق آموزش‌های مختلف و... با هدف توسعه مددکاری اجتماعی گام‌های ارزشمندی  برداشته اند.

 

مجموعه مددکاری اجتماعی دانشگاه در سال آتی با توجه به شعار سال فدراسیون جهانی مددکاری اجتماعی با عنوان " آینده مشترک برای تغییرات بنیادین" با توسعه هرچه بیشتر خدمات مددکاری اجتماعی حرفه ای، در راستای بهبود شاخص‌های اجتماعی و فراگیری عدالت اجتماعی به نحوه سازمان یافته برنامه ریزی خواهد کرد.

 

براین اساس با تشکر از خدمات ارزنده مددکاران اجتماعی، امیدواریم در سایه حضرت حق و در مسیر خدمت به مردم همچنان سرافراز و پیروز باشید.

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 322706
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
سارا حجازی
خبرنگار:

سارا حجازی

تصاویر