• 1402/10/17 - 14:08
  • - تعداد بازدید: 333
  • - تعداد بازدیدکننده: 317
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با افتتاح رسمی بخش بستری رادیو آنکولوژی بیمارستان شهدای هفتم تیر محقق شد

خدمتی جدید از دانشگاه علوم پزشکی ایران برای درمان بیماران مبتلا به سرطان

بخش بستری رادیو انکولوژی بیمارستان شهدای هفتم تیر دانشگاه علوم پزشکی ایران برای ارائه خدمتی جدید جهت درمان بیماران مبتلا به سرطان افتتاح شد.

321877.mp3 خدمتی جدید از دانشگاه علوم پزشکی ایران برای درمان بیماران مبتلا به سرطان
بخش بستری رادیوآنکولوژی بیمارستان شهدای هفتم تیر رسما افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهدای هفتم تیر دانشگاه علوم پزشکی ایران، بخش بستری رادیو انکولوژی بیمارستان شهدای هفتم تیر با حضور دکتر مرتضی باقری رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه و هیئت همراه به طور رسمی افتتاح شد.

 

دکتر مرتضی باقری رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران در این مراسم بر اهمیت افتتاح بخش بستری شیمی درمانی برای بهبود خدمات به بیماران و توسعه زیرساخت‌های درمانی این بیمارستان اشاره کرد و از تلاش‌های همه‌جانبه برای توسعه و بهبود خدمات بهداشتی و درمانی در دانشگاه و بیمارستان قدردانی کرد.

 

وی همچنین از حاضرین در جلسه برای همکاری فعال و ارائه پیشنهادات و نظرات سازنده در راستای بهبود عملکرد بخش شیمی درمانی دعوت کرد.

 

در ادامه دکتر دانشی رئیس بیمارستان شهدای هفتم تیر با ارائه توضیحاتی درباره عملکرد بخش شیمی درمانی به اهمیت ایجاد این بخش و تأثیر آن بر بهبود خدمات درمانی در بیمارستان پرداخت.

 

همچنین حاضرین از بخش شیمی درمانی بازدید کرده و با حضور در بخش بستری رادیوآنکولوژی، این بخش به طور رسمی افتتاح شد. با راه اندازی بخش بستری رادیوآنکولوژی، امکان ارائه خدمات پیشرفته‌ت و جامع‌تر در زمینه درمان با شیمی درمانی به بیماران فراهم شده است و این بیمارستان به عنوان یک مرکز پیشرو در ارتقای سلامت جامعه و به خصوص شهرستان ری شناخته می‌شود.

 

همچنین در ادامه و در نشستی شرایط کاری و مشکلات رزیدنت‌های بیمارستان از جمله بخش رادیوآنکولوژی نیز مورد بررسی قرار گرفت. اعضای هیئت علمی و اساتید حاضر با شنیدن نیازها و نظرات رزیدنت‌ها، تصمیمات و اقداماتی را برای بهبود شرایط کاری و ارتقای سطح آموزشی این بخش اعلام کردند.

 

گفتنی است، این مراسم با حضور دکتر مرتضی باقری رئیس، دکتر جعفر نژاد معاونت آموزش تخصصی، دکتر شالبافان رئیس آموزش مداوم، دکتر لبافی نژاد معاونت هیئت علمی و جمعی از اعضای هیئت علمی گروه رادیوآنکولوژی و مسئولین بیمارستان شهدای هفتم تیر برگزار شد.

پایان مطلب//

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 321877
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
مهندس بشیری
خبرنگار:

مهندس بشیری

تصاویر