• 1402/07/25 - 00:37
  • - تعداد بازدید: 275
  • - تعداد بازدیدکننده: 248
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دفتر امور سلامت مهاجرین و پناهندگان در دانشگاه علوم پزشکی ایران راه اندازی شد

دفتر امور سلامت مهاجرین و پناهندگان در دانشگاه علوم پزشکی ایران با حکم دکتر عبدالرضا پازوکی رئیس این دانشگاه راه اندازی شد. در این راستا دکتر عسگر آقایی هشجین نیز به عنوان رئیس دفتر امور سلامت مهاجرین و پناهندگان از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران منصوب شد.

21486.mp3 دفتر امور سلامت مهاجرین و پناهندگان در دانشگاه علوم پزشکی ایران راه اندازی شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران به نقل از معاونت بین الملل، در اقدامی انسان دوستانه با ابتکار دکتر عبدالرضا پازوکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران برای ساماندهی و مدیریت امور سلامت مهاجرین و پناهندگان؛ "دفتر امور سلامت مهاجرین و پناهندگان" برای نخستین بار در دنیا، در یک دانشگاه علوم پزشکی تاسیس و فعالیت خود را با هدف ارتقای سلامت مهاجرین و پناهندگان آغاز کرد.


انتصاب رئیس دفتر امور سلامت مهاجرین و پناهندگان


همچنین در این راستا با ابلاغ دکتر عبدالرضا پازوکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر "عسگر آقائی هشجین" به عنوان رئیس دفتر امور سلامت مهاجرین و پناهندگان دانشگاه منصوب شد.



دانشگاه علوم پزشکی ایران به عنوان یکی از بزرگترین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور که افتخار ارائه خدمات سلامت به 5.5 میلیون نفر به طور مستقیم بر عهده دارد، میزبان بیش از 800 هزار نفر جمعیت مهاجر در مناطق تحت پوشش خود در شهر تهران و پنج شهرستان تابعه خود است که خدمات جامع سلامت را به این جمعیت آسیب پذیر بدون هیچ تبعیضی در کنار مردم ایران ارائه می‌دهد.

گفتنی است، دفتر امور سلامت مهاجرین و پناهندگان" دانشگاه علوم پزشکی ایران، با دیدگاه و ارزش­‌های حاکم بر دانشگاه و در جهت ساختن دنیایی بهتر و دستیابی به پوشش همگانی سلامت با هدف مدیریت امور سلامت مهاجرین و پناهندگان شامل خدمات آموزشی، پیشگیری، بهداشتی، درمانی، داروئی و حتی بازتوانی ایجاد شده قصد دارد با انجام پژوهش‌های کاربردی، نیازسنجی و اولویت بندی خدمات مورد نیاز مهاجرین و پناهندگان، با همکاری نهادها و سازمان های ملی و بین المللی مرتبط، گامی در جهت ارتقای خدمات سلامت در حوزه‌های مرتبط بردارد و تا حد امکان یک زندگی سالمی برای این جمعیت آسیب پذیر در کنار هموطنان ایرانی فراهم کند.

پایان مطلب//

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 21486
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
A. Ramezanpour
خبرنگار:

A. Ramezanpour

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید