• 1403/05/03 - 14:37
  • - تعداد بازدید: 175
  • - تعداد بازدیدکننده: 165
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

راه‌اندازی دو دستگاه فیزیوتراپی مدرن در بزرگترین بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی ایران

رئیس بخش فیزیوتراپی مجتمع حضرت رسول اکرم (ص) دانشگاه علوم پزشکی ایران از راه اندازی دو دستگاه فیزیوتراپی مدرن در این مجتمع بیمارستانی خبر داد.

336267.mp3 راه‌اندازی دو دستگاه فیزیوتراپی مدرن در بزرگترین بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی ایران

به گزارش روابط عمومی بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر مهرداد دیانتی مدیر این مجتمع بیمارستانی، در بازدید از بخش فیزیوتراپی این مجموعه عنوان کرد: با توجه به ساخت و سازهای چند ماهه اخیر در مجتمع و جابه‌جایی بخش فیزیوتراپی به مکان جدید، هیچ گونه مسئله ای در ارائه خدمات پیش نیامد و از این بابت تلاش تمامی افراد شاغل در این بخش ستودنی است.

 

همچنین دکتر صراف‌زاده رئیس بخش فیزیوتراپی مجتمع حضرت رسول اکرم (ص) نیز عنوان کرد: با توجه به کاهش فضای فیزیکی که در اختیار این بخش قرار داده شد، با تلاش و زحمات همکاران کیفیت و تعداد خدمت ارائه شده نسبت به ۴ ماهه نخس ۱۴۰۲ افزایش داشته است.

 

وی در ادامه از راه اندازی دو دستگاه فیزیوتراپی مدرن در این بخش خبر داد و گفت: دستگاه high power laser که با استفاده از طیف نوری لیزر پرتوان برای کاهش درد و ترمیم بافت‌ها در فیزیوتراپی استفاده می‌شود و همچنین دستگاه magnet therapy که با استفاده از میدان مغناطیسی کم فرکانس برای ترمیم و کاهش درد عضلات و مفاصل در فیزیوتراپی استفاده می‌شود.

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 336267
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
روابط عمومی مجتمع رسول
خبرنگار:

روابط عمومی مجتمع رسول

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید