• 1403/03/23 - 13:25
  • - تعداد بازدید: 212
  • - تعداد بازدیدکننده: 188
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با ابلاغ رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران صورت پذیرفت

شروع به‌کار بزرگترین مرکز دندانپزشکی جنوب تهران در بیمارستان شهدای هفتم تیر

شروع به کار بزرگترین مرکز دندانپزشکی در بیمارستان شهدای هفتم تیر با ابلاغ رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز شد.

334574.mp3 شروع به‌کار بزرگترین مرکز دندانپزشکی جنوب تهران در بیمارستان شهدای هفتم تیر
بزرگترین مرکز دندانپزشکی

به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهدای هفتم تیر دانشگاه علوم پزشکی ایران، پس از تکمیل شدن تجهیزات و امکانات درمانی دندانپزشکی طی ماه های اخیر، قرارداد بین بیمارستان و بخش خصوصی از سوی دکتر عبدالرضا پازوکی رئیس دانشگاه امضاء و برای شروع کار این مرکز دندانپزشکی، به بیمارستان شهدای هفتم تیر ابلاغ شد.

 
 
 
بهره برداری از بزرگترین مرکز دندانپزشکی شبانه روزی؛
 
 
این مرکز، با برخورداری از اساتید هیئت علمی و پزشکان مجرب، امکانات مطلوب داشته و تنها مرکز دندانپزشکی با تعرفه های درمانی مصوب دولتی، در محیطی مجهز به سیستم های پیشرفته و استریل، به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات با کیفیت به مراجعین، در کوتاه ترین زمان خواهد بود.
 
 
براین اساس خدمات قابل ارائه شامل انواع رادیولوژی تشخیصی و خدمات درمانی و ساخت پروتزهای تکمیلی، نصب ایمپلنت، ارتودنسی، جراحی فک و صورت است. 
 
 
در این راستا با عقدقرارداد و ابلاغ رئیس دانشگاه، بزرگترین مرکز دندانپزشکی در جنوب تهران از روز شنبه 26 خردادماه آماده ارائه خدمات درمانی به مراجعین بوده و به طور رسمی به بهره برداری خواهد رسید.
 

راه اندازی دانشکده دندانپزشکی در جنوب تهران؛

 

در این جلسه که با حضور دکتر عبدالرضا پازوکی رئیس، دکتر ساجده ریاضی معاون توسعه و مسئولین دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران، مسئولین بیمارستان شهدای هفتم تیر و مدیران مرکز دندانپزشکی فوق الذکر برگزار شد، درخصوص ادامه راه اندازی دانشکده دندانپزشکی و همکاری لازم درخصوص دندانپزشکی بین اساتید و این مرکز، واحد آموزشی و درمانی توانبخشی در جنوب تهران با هماهنگی دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی ایران و همچنین افزایش خدمات آموزشی درمانی و پژوهشی درخصوص سرطان شناسی و ایجاد قطب درمان سرطان در مناطق کم برخوردار به خصوص جنوب پایتخت، بررسی های اولیه انجام و توصیه‌های لازم از سوی دکتر پازوکی ارائه شد.

 

همچنین در زمینه همکاری اساتید و هیئت علمی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه ایران و شروع آموزش دانشجویان دندانپزشکی در آینده نزدیک، توافقاتی به عمل آمد.

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 334574
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
مهندس بشیری
خبرنگار:

مهندس بشیری

تصاویر

بزرگترین مرکز دندانپزشکی بزرگترین مرکز دندانپزشکی