• 1403/02/18 - 14:21
  • - تعداد بازدید: 391
  • - تعداد بازدیدکننده: 339
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

مراسم تقدیر از اساتید دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد/دکتر جواد نصیری چهره ماندگار دانشگاه

مراسم تقدیر از اساتید دانشگاه علوم پزشکی ایران با حضور دکتر عبدالرضا پازوکی و هیئت رئیسه دانشگاه به همراه انتخاب دکتر جواد نصیری به عنوان چهره ماندگار این دانشگاه برگزار شد.

332512.mp3 مراسم تقدیر از اساتید دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد/دکتر جواد نصیری چهره ماندگار دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر عبدالرضا پازوکی در مراسم پاسداشت روز معلم و تقدیر از اساتید برتر این دانشگاه با اشاره به اینکه قداست معلمی همراه با قداست خدمت به بیمار؛ توفیقی است که به اساتید دانشگاه عطا شده است، عنوان کرد: این جایگاه خدمت به بیمار آنقدر والا است که علامه طباطبایی (ره) در توصیف اهمیت این کار گفته بودند «حاضرم ثواب 70 سال نماز شبم را با یک شب مراقبت از یک بیمار عوض کنم».

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران در ادامه با اشاره اهداف این دانشگاه که سرلوحه آن تربیت عالم با سیره اخلاق اسلامی است، گفت: یکی دیگر از اهداف این دانشگاه بحث دانشگاه نسل نو توام با بین المللی سازی و خلق ثروت است که چند پروژه مهم این دانشگاه نیز در همین راستا با هزینه شهریه دانشجویان بین الملل محقق و در حال ساخت و تکمیل است.

 

پازوکی همچنین به ساخت پارکینگ بزرگ دانشگاه برای بیش از دو هزار خودرو جهت اساتید، دانشجویان و مراجعین؛ که به زودی ساخت آن در دانشگاه شروع می‌شود، اشاره کرد و افزود: توجه به مقوله هوش مصنوعی نیز از دیگر اهداف مهم این دانشگاه در سال جاری است و براین اساس توصیه می‌شود اساتید برای همکاری با شرکت‌های دانش بنیان و یا تاسیس چنین شرکت‌هایی برای تولید محصول و خدمت پزشکی اقدام کنند که مورد حمایت دانشگاه نیز خواهد بود.

 

وی با اشاره به فراهم کردن شرایطی برای تامین مسکن اعضای هیئت علمی دانشگاه به مسئله توسعه شبکه بهداشت نیز به عنوان یکی دیگر از مولفه‌های مهم اهداف این دانشگاه پرداخت.

 

در ادامه این مراسم دکتر فهیمه سهیلی پور معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز عنوان کرد: مهمترین تفاوت مراسم تقدیر از اساتید در این دوره؛ این بود که با توصیه رئیس دانشگاه اساتید جوان به عنوان اساتید برتر انتخاب شدند، کما اینکه اساتید پیشکسوت، افتخارات دانشگاه هستند و در این دوره دکتر جواد نصیری نیز به عنوان چهره ماندگار دانشگاه برگزیده شد.

 

در ادامه دکتر جواد نصیری استاد دانشگاه علوم پزشکی ایران و برگزیده چهره ماندگار دانشگاه نیز در سخنرانی کوتاهی عنوان کرد: تاثیری که عملکرد و مسئولیت پذیری اساتید در روند آموزش دارد به هیچ وجه با آموزش‌های تدریس قابل مقایسه نیست و نمی‌تواند جای آن را پر کند؛ مثلا وقتی یک استاد، شب هنگام حاضر می‌شود از منزل خود برای معاینه بیمار به بیمارستان برود، بهترین نوع آموزش برای رزیدنت‌ها خواهد بود.

 

در ادامه این مراسم از اساتید برتر دانشگاه علوم پزشکی ایران و همچنین روسای دانشکده‌های دانشگاه نیز با حضور دکتر پازوکی تقدیر به عمل آمد.

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 332512
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
A. Ramezanpour
خبرنگار:

A. Ramezanpour

تصاویر