• 1401/07/30 - 15:35
  • - تعداد بازدید: 765
  • - تعداد بازدیدکننده: 751
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

نخستین شورای رسانه و سلامت در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران برای نهادینه کردن سیاست های کلان رسانه و روابط عمومی، نخستین شورای رسانه و سلامت را برگزار کرد.

6571.mp3 نخستین شورای رسانه و سلامت در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، محمد حسین کفائی مهر - سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: این شورا برای نهادینه کردن سیاست های کلان رسانه و روابط عمومی، مشخص شدن برنامه عملیاتی و استراتژیک روابط عمومی تشکیل شد.

وی با اشاره به انجام رسالتی که برای روابط عمومی در نظر گرفته شده بود، افزود: زمانی که روابط عمومی نوین در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز به کار کرد، برند Iumstv در بستر شبکه های مجازی راه اندازی شد.

کفائی مهر با بیان این که برند Iumstv  همان تلویزیون اینترنتی تخصصی حوزه سلامت است، اظهار کرد: هدف این برند این است که اطلاعات پزشکی و تخصصی را به زبان عمومی به مردم آموزش و تولید محتوا می کند.

وی افزود: تمام فایل هایی که تولید محتوا می شود، در پایان علاوه بر اینکه در تلویزیون تخصصی بارگذاری می شود، در وبگاه دانشگاه و شبکه های مجازی نیز منتشر می شود.

سرپرست روابط عمومی دانشگاه چهار مورد از دستور کار جدید در این جلسه را مطرح کرد تا پس از تصویب به دانشگاه ابلاغ شود.

•         ارتقا سطح سواد سلامت جامعه

•         ارتقا سلامت روانی جامعه با ترویج سبک زندگی اسلامی - ایرانی، تحکیم بنیان خانواده، رفع موانع تنش آفرین در زندگی فردی و اجتماعی، ترویج آموزش های اخلاقی و معنوی و ارتقا شاخص های سلامت روانی

•         تولید محتوا برای ارائه خدمات آموزشی، پژوهشی، بهداشتی، درمانی و توانبخشی سلامت مبتنی بر اصول و ارزش های انسانی- اسلامی و نهادینه سازی آن در جامعه

•         ایجاد تلویزیون اینترنتی تخصصی حوزه بهداشت و سلامت برای نخستین بار در کشور

دکتر ساجده ریاضی، مشاور اجرایی و سرپرست دفتر رئیس دانشگاه نیز در ادامه گفت: با توجه به اینکه دانشگاه علوم پزشکی ایران دارای حدود 5 میلیون نفر جمعیت تحت پوشش است، ارتقا سطح سواد سلامت جامعه از وظایف دانشگاه است.

دکتر فاطمه رضون مدنی، سرپرست دبیرخانه کارگروه سلامت و امنیت غذایی نیز خاطرنشان کرد: در انتخاب مصاحبه شوندگان و انتشار مطلب، آموزش عموم در نظر گرفته شود.

گفتنی است جلسه شورای رسانه و سلامت دانشگاه روز 30 مهر 1401 با حضور دکتر پازوکی- رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر مسعود ملکی- سرپرست معاونت اداری و مالی پردیس بین الملل، دکتر فاطمه رضون مدنی - سرپرست دبیرخانه کارگروه سلامت و امنیت غذایی، دکتر ساجده ریاضی - مشاور اجرایی و سرپرست دفتر رئیس دانشگاه برگزار شد.

پایان مطلب /

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 6571
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
المیرا ترنیان
خبرنگار:

المیرا ترنیان

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید