• 1401/05/31 - 18:37
  • - تعداد بازدید: 703
  • - تعداد بازدیدکننده: 701
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران به مناسبت روز پزشک مطرح کرد

نقش موثر پزشکان در دستاوردهای ملی و بین المللی دانشگاه علوم پزشکی ایران

4386.mp3 نقش موثر پزشکان در دستاوردهای ملی و بین المللی دانشگاه علوم پزشکی ایران
رییس دانشگاه علوم پزشکی در پیامی ضمن تبریک فراررسیدن روز پزشک، گفت: پزشکان نقش موثری در راهبری، هدایت و کسب دستاوردهای ملی و بین المللی دانشگاه علوم پزشکی ایران دارند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر عبدالرضا پازوکی در پیامی به مناسبت روز پزشک اظهار کرد: سالروز میلاد شیخ الرئیس ابن سینا که به عنوان روز پزشک نامگذاری شده، بهانه‌ای است برای قدردانی از انسان‌هایی که سال‌های متوالی برای کسب علم و دانش می‌کوشند تا از نگین درخشان موهبت الهی یعنی سلامت و تندرستی همنوعان خود محافظت کنند.
وی افزود: کشور عزیزمان ایران، آکنده از پزشکان نام آوری است که انسانیت را معنایی تازه بخشیده‌اند؛ پزشکانی که با فداکاری، تعهد و  مسئولیت شناسی برای تامین، حفظ و ارتقاء سلامتی بیماران همواره تلاشی ستودنی دارند.
پازوکی یادآور شد: اگر چه در دستیابی به افتخارات برجسته دانشگاه علوم پزشکی ایران همه فعالان عرصه بهداشت و درمان مشارکت دارند اما نقش بی‌نظیر پزشکان در راهبری و هدایت این حرکت عظیم و کسب دستاوردهایی در سطوح ملی، منطقه‌ای و جهانی فراموش نشدنی است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جامعه پزشکی، گفت: روز پزشک را به تمامی طبیبان فرزانه و جامعه پزشکی تلاشگر ایران اسلامی بالاخص پزشکان سخت کوش دانشگاه علوم پزشکی ایران تبریک گفته و برای همه آنان از درگاه حضرت احدیت آرزوی سلامتی و توفیق خدمت به مردم خواستارم.
وی در پایان تاکید کرد: امیدوارم همچون گذشته تلاش برای درمان بیماران را که مبتنی بر فطرت پاک تمامی انسان‌هاست، سرلوحه تلاش بی وقفه خود قرار داده و با خدمتگزاری صادقانه به بندگان در مسیر کسب رضای الهی گام بردارید.
پایان مطلب//

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 4386
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
المیرا ترنیان
خبرنگار:

المیرا ترنیان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید