• 1401/03/22 - 14:11
  • - تعداد بازدید: 802
  • - تعداد بازدیدکننده: 776
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شهری 270 هزار نفری بدون یک تخت بیمارستانی؛

هشت مرکز جامع خدمات سلامت در پرند با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران راه اندازی می شود

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند از راه اندازی 8 مرکز جامع خدمات سلامت در پرند با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران خبر داد.

2463.mp3 هشت مرکز جامع خدمات سلامت در پرند با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران راه اندازی می شود

 

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند از راه اندازی 8 مرکز جامع خدمات سلامت در پرند با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، محسن وطن خواه در نشست امضای تفاهم نامه همکاری شرکت عمران شهر جدید پرند با دانشگاه علوم پزشکی ایران که با حضور دکتر علیرضا آموزنده - معاون توسعه، مدیریت و منابع دانشگاه برگزار شد، عنوان کرد: در برنامه ای دو و سه ساله، 8 مرکز جامع خدمات سلامت در شهر جدید پرند راه اندازی می شود.

وی ادامه داد: شرکت عمران شهر جدید پرند در فاز نخست با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران، 5 مرکز جامع خدمات سلامت در سال جاری در شهر پرند راه اندازی می کند.

وطن خواه تصریح کرد: در این همکاری بحث راه اندازی بیمارستان 320 تختخوابی شهر جدید پرند نیز مطرح است که پس از تصمیم وزیر بهداشت و وزیر راه و شهرسازی، این پروژه در مسیر اجرا قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به نیازهای مردم شهر جدید پرند  در حوزه سلامت افزود: با وجود جمعیت 250 هزار تا 270 هزار نفری این شهر، یک تخت بیمارستانی وجود ندارد و نزدیک ترین تخت بیمارستانی با فاصله 20 کیلومتر در رباط کریم قرار دارد.

رشد حوزه های سلامت از مهمترین ارکان توسعه

دکتر علیرضا آموزنده معاون توسعه، مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز در این نشست با ابراز خرسندی از امضای تفاهم نامه این دانشگاه با شرکت عمران شهر جدید پرند برای راه اندازی 8 مرکز جامع خدمات سلامت گفت: سلامت یکی از ارکان مهم توسعه است.

معاون توسعه، مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی ایران ادامه داد: برای ماندگاری مردم در شهر جدید پرند و ایجاد آرامش آحاد جامعه در این شهر، ساخت بیمارستان بسیار حیاتی است.

پایان مطلب//

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 2463
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
A. Ramezanpour
خبرنگار:

A. Ramezanpour

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید