• 1402/05/17 - 22:54
  • - تعداد بازدید: 390
  • - تعداد بازدیدکننده: 377
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدیر کالج پزشکی AJK پاکستان:

کنگره "سلامت در اربعین" سرمایه‌ای ارزشمند برای شیعیان جهان است

مدیر کالج پزشکی AJK پاکستان با اشاره به اینکه کنگره بین المللی "سلامت در اربعین" سرمایه ای ارزشمند برای جامعه شیعه در سراسر جهان است، از پشتیبانی این موسسه در قالب دارو، پزشک و مددکاران اجتماعی برای مراسم اربعین 1402 خبر داد.

18700.mp3 کنگره "سلامت در اربعین" سرمایه‌ای ارزشمند برای شیعیان جهان است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، ملا عظیم حسین بخاری مدیر کالج پزشکی AJK پاکستان در پیامی به دکتر عبدالرضا پازوکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران عنوان کرد: سومین کنگره بین المللی سلامت در اربعین یک فرصت ارزشمند برای دیدار با دانشمندان روشنفکر از کشورهای مختلف از جمله ایران، عراق، بحرین، ایالات متحده، انگلستان و دیگر کشورها در اختیار ما قرار داد. ما کنگره را به ویژه الهام بخش و سودمند یافتیم.

 

در این پیام آمده است: این کنگره با تدوین رویه‌های عملیاتی استاندارد برای رسیدگی به چالش‌های مربوط به ورود، انتقال و جهانی شدن بیماری‍ی‌های نوظهور و یا تکراری قابل انتقال و غیر قابل انتقال در تجمعات بزرگ، تأثیر مثبتی بر باورها و عملیات اربعین داشت. ما از شما و دانشگاه علوم پزشکی ایران برای ترویج وحدت و تفاهم بین جوامع دینی، در میان خیل همکارانتان از صمیم قلب قدردانی می‌کنیم.ما مشتاقیم خدمات خود را عرضه داشته و ضمن پشتیبانی از ابتکارات آتی در زمان اجتماع مقدس اربعین، کمک‌های خود را در قالب دارو، پزشک، متخصصین IT، مددکاران اجتماعی و مدیریت ارائه دهیم.

 

مدیر کالج پزشکی AJK پاکستان در ادامه این مطلب آورده است: تخصص دکتر پازوکی در زمینه پزشکی بدون شک بینش‌های ارزشمند و دانش و آگاهی را در همایش اربعین به همراه خواهد آورد.

 

ملا عظیم حسین بخاری در این مطلب عنوان کرده است: ما صمیمانه از فداکاری و تعهد شما به این رسالت شریف قدردانی می‌کنیم. برگزاری موفق این کنگره بین المللی شما را برای همیشه به سرمایه ای ارزشمند برای جامعه شیعه در سراسر جهان تبدیل کرده است. ما به زودی پیشنهادات و نظرات خود را ارسال داشته، تا ضمن به اشتراک گذاری اطلاعات و تجربیات برای حمایت از توسعه و اجرای سیستم‌های موثر و تعاملی، اطمینان حاصل کنیم که همه زائران تجربه ای سالم و از نظر معنوی با ارزش خواهند داشت.

 

گفتنی است، ملا عظیم حسین بخاری  در آیین اختتامیه سومین کنگره بین المللی سلامت در اربعین، هدیه ویژه کالج پزشکی AJK پاکستان  را به رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران اهدا کرد.

پایان مطلب//

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 18700
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
A. Ramezanpour
خبرنگار:

A. Ramezanpour

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید