• 1402/10/18 - 13:02
  • - تعداد بازدید: 524
  • - تعداد بازدیدکننده: 477
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با حضور معاون وزیر بهداشت،

اختتامیه سومین رقابت تکنولوژی‌های آموزش علوم پزشکی برگزار شد

معاون آموزشی وزارت بهداشت در اختتامیه سومین رقابت تکنولوژی‌های آموزش علوم پزشکی گفت: تکتون براساس نیازهای کشور به‌صورت کشوری برگزار شود.

321953.mp3 اختتامیه سومین رقابت تکنولوژی‌های آموزش علوم پزشکی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزش دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر ابوالفضل باقری فرد در اختتامیه سومین رقابت تکنولوژی‌های آموزش علوم پزشکی با اشاره اینکه نقطه قابل توجه تکتون؛ ایده‌هایی است که تا مراحل تجاری سازی پیش می‌رود، عنوان کرد: پیشنهاد می‌شود تکتون به‌صورت کشوری برگزار شود و به ایده‌ها نیز جهت داده شود تا متناسب با نیازهای کشور، تسهیل کننده آموزش پزشکی کشور به‌عنوان کمک کننده‌های فرایند آموزش شود.

 

در ادامه دکتر فهیمه سهیلی پور معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز با قدردانی از عوامل تکتون توصیه کرد که ایده‌هایی که جزو طرح‌های برتر انتخاب نشدند نیز مورد توجه و حمایت بیشتری از آنان شود.

 

همچنین نفرات برتر این رقابت به ترتیب دکتر صالح محبی صاحب ایده رابط جامع گوشی همراه و سیستم‌های تصویری پزشکی (لنزیار)، امیرپویا عالم زاده و امیر علی عامری با ایده لنز آموزشی (چشم شماتیک)، محمد رضا کریمی و سید احمد رضا احمد با پشنهاد ایده دوربین داخل دهانی با قابلیت تصویر برداری و دارای UV LED انتخاب شدند.


براین اساس برای حمایت از ایده‌ها؛ امین نقی پور صاحب طرح کیسه استومی در راستای مسئولیت اجتماعی تکتون از سوی دکتر شفقی به بنیاد ملی برکت معرفی شد و ایده دکتر مریم اعلا با عنوان بازی پای دیابتی (دکترفوت) از سوی دکتر سیفی دبیر کل همایش ملی جایزه گیمفیکیشن ایران و دکتر بیاضیان رئیس مرکز نوآوری فناوری‌های نوین آموزشی در زمینه توسعه و مالی مورد حمایت قرار گرفت.

گفتنی است، این رقابت با انتشار فراخوانی از سوی دفتر تکنولوژی آموزشی مرکز مطالعات دانشگاه علوم پزشکی ایران با عنوای ایده‌های تکنولوژی های آموزش علوم پزشکی به جمع آوری ایده‌ها در سطح دانشجویان و اساتید علاقه‌مند پرداخت و در چندین جلسه بررسی ایده‌های برتر انتخاب و در آذر ماه سال جاری کارگاه‌هایی برای ارائه بهتر ایده‌های منتخب برگزار شد که در نهایت در 16و 17دی‌ماه با حضور مسئولین و سرمایه گذاران عرصه صنعت به‌عنوان حامی ایده‌ها ارائه و ایده‌های برگذیده اعلام شدند.

پایان مطلب//

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 321953
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار:

مدیر سیستم

تصاویر