• 1402/12/17 - 10:55
  • - تعداد بازدید: 106
  • - تعداد بازدیدکننده: 105
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در دانشگاه علوم پزشکی ایران محقق شد

استقبال از ارائه‌ علمی پلت‌فرم‌های گردهمایی اعضای هیئت علمی به زبان انگلیسی

اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از ارائه‌های علمی پلت‌فرم‌های گردهمایی چند رشته‌ای به زبان انگلیسی استقبال کردند.

329804.mp3 استقبال از ارائه‌ علمی پلت‌فرم‌های گردهمایی اعضای هیئت علمی به زبان انگلیسی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، گردهمایی چند رشته ای اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های سراسر کشور با ارائه پلت‌فرم‌های علمی (سکوهای علمی) با موضوعات علوم پایه و بالینی پزشکی، مهندسی، علوم انسانی، اختراعات، فناوری‌های جدید، علوم دینی، جامعه شناسی و فرهنگ، سیاست و سیاست گذاری در دانشگاه علوم پزشکی ایران با استقبال اعضای هیئت علمی برگزار شد.

 

اعضای هیئت علمی در این گردهمایی چند رشته ای، بحث‌های متعددی نیز برای همکاری در تحقیقات و کشف رویکردهای خلاقانه برای حل موضوعات مهم علمی پرداختند. همچنین ارائه پلت فرم‌ها با بالاترین سطح استانداردهای بین المللی و به زبان انگلیسی صورت پذیرفت. ارائه به زبان بین المللی رایج علمی دنیا زمینه ای برای ارتقای سطح دانشگاه‌ها و توانمندی‌های اعضای هیئت علمی در حرکت به سمت دانشگاه بین المللی و ارتباط بیشتر با دانشجویان خارجی است.

 

گفتنی است، در این نشست علمی، اعضای هیئت علمی و کارشناسان متخصص 40 رشته از 24 دانشگاه‌ و مرکز تحقیقاتی حضور به عمل آوردند. در این رویداد 110 پوستر، 15 ارائه پلت فرم و 10 سخنرانی شفاهی ارائه شد.

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 329804
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
A. Ramezanpour
خبرنگار:

A. Ramezanpour

تصاویر