• 1402/11/15 - 11:30
  • - تعداد بازدید: 62
  • - تعداد بازدیدکننده: 62
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

افزایش خدمات بهداشتی به تهرانی‌ها از سوی دانشگاه علوم پزشکی ایران

رئیس مرکز بهداشت شمال غرب یک دانشگاه علوم پزشکی ایران از افزایش نظارت و کیفیت بهتر خدمات بهداشتی به ساکنین مناطق 5 و 22 شهرداری تهران خبر داد.

323297.mp3 افزایش خدمات بهداشتی به تهرانی‌ها از سوی دانشگاه علوم پزشکی ایران

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر داود بهرامی با اشاره به راه اندازی مرکز بهداشت شمال غرب یک؛ از سوی این دانشگاه عنوان کرد: برای افزایش نظارت و ارائه کیفیت بیشتر؛ این مرکز راه اندازی شده است که از اول بهمن به صورت آزمایشی شروع به کار کرده و از 16بهمن به صورت رسمی با حضور دکتر عبدالرضا پازوکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران افتتاح خواهد شد.

 

بهرامی ادامه داد: جمعیت هدف مرکز بهداشت شمال غرب یک؛ که بالغ بر یک میلون و 300 هزار نفر است، دربرگیرنده ساکنین مناطق 5 و 22 شهرداری تهران است.

 

وی تصریح کرد: با محوریت ستادی این مرکز؛ خدماتی نظیر مراقبت‌های مادر و کودک، واکسیناسیون، سالمندان و نوجوانان در ادامه خدماتی که از گذشته ارائه شده است، به جمعیت هدف این مناطق تهران ارائه خواهد شد.

 

رئیس مرکز بهداشت شمال غرب یک معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به اینکه مراکز بهداشتی در سراسر ایران و تهران براساس وظایف ذاتی خود، خدمات از قبل تولد تا زمانی که فرد زنده است در حوزه بهداشت ارائه می‌کنند. خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی ایران از جمله دانشگاه‌هایی است که بیشترین جمعیت در سطح کشور در زمینه پوشش خدمات بهداشتی ارائه می‌دهد.

پایان مطلب//

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 323297
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
A. Ramezanpour
خبرنگار:

A. Ramezanpour