• 1401/07/04 - 10:42
  • - تعداد بازدید: 1253
  • - تعداد بازدیدکننده: 1164
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

انتصاب دکتر پژمان عاطفی‌منش به سرپرستی اداره کل رفاه و امورعمومی جمعیت هلال احمر

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر در جلسه تودیع و معارفه سرپرست اداره کل رفاه و امور عمومی جمعیت هلال احمر پس از ارائه گزارشی از حجم کار سنگین در حوزه ماموریت خود، دکتر پژمان عاطفی منش را به عنوان سرپرست جدید این اداره کل معرفی کرد.

5632.mp3 انتصاب دکتر پژمان عاطفی‌منش به سرپرستی اداره کل رفاه و امورعمومی جمعیت هلال احمر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر؛ دکتر علی سرابی آسیابر معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلالاحمر کشور با توجه به حجم کار زیاد و انتظارات همکاران از این اداره کل گفت: با توجه به تجربیات و مدیریت جناب آقای دکتر عاطفی‌منش در مدیریت رفاه و امور پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی ایران، مدیریت بیمارستان، معاون اداری و مالی دانشکده فناوری‌های نوین و ... انتظار میرود که حضور ایشان در این بخش باعث سرعت بخشیدن به روند کاری بیشتر شود، به نحوی که سرعت کارها و فرآیند انجام کار در این اداره کل بر مبنای علمی و قانونی مورد انتظار و مسوولین جمعیت قرار گیرد.

وی در ادامه اضافه کرد: پس از حضور ایشان انتظار میرود کارکنان جمعیت هلالاحمر در ستاد و کل کشور از خدمات رفاهی از جمله زائرسراها، تجهیزات و رفاه مناسب بهره‌مند شوند، هرچند که انتظار می‌رود سایر مدیران هم با همراهی ایشان این انتظارات را محقق کنند.

در ادامه جلسه این معارفه، دکتر عاطفیمنش از شروع خدمت در جمعیت هلالاحمر ابراز خشنودی کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم با انجام صحیح کارها و برمبنای قانون و ارائه خدمات متنوع در قطار در حال حرکت جمعیت اثرگذار باشیم و با همان سرعتی که ریاست جمعیت امور را انجام می‌دهند، ما هم بتوانیم پا به پای ایشان حرکت کنیم.

پایان مطلب//

 

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 5632
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار:

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید