• 1403/02/12 - 10:47
  • - تعداد بازدید: 135
  • - تعداد بازدیدکننده: 128
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید رئیس سازمان انتقال خون از موسسه مطالعات تاریخ پزشکی برای همکاری های پژوهشی

مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران به همراه هیأت رئیسه این سازمان، از موسسه مطالعات تاریخ پزشکی، طب ایرانی و مکمل واقع در عمارت تاریخی مشیر الدوله پیرنیا بازدید کردند.

332216.mp3 بازدید رئیس سازمان انتقال خون از موسسه مطالعات تاریخ پزشکی برای همکاری های پژوهشی

به گزارش روابط عمومی دانشکده طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی ایران، بازدید دکتر مصطفی جمالی مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران از موسسه مطالعات تاریخ پزشکی، در راستای بررسی و آغاز همکاری‌های بین‌سازمانی، توسعه طرح‌های پژوهشی مشترک در زمینه های مختلف گردشگری سلامت در حیطه طب مکمل و سنتی ایران انجام پذیرفت.

 

در این بازدید، دکتر جمالی و اعضای هیأت رئیسه از بخش های مختلف عمارت دیدن کردند و با اعضای هیئت علمی و پژوهشگران موسسه در مورد امکانات، ظرفیت‌ها و چشم‌اندازهای آتی همکاری‌ها گفتگو کردند.

 

این دیدار فرصتی بود برای تبادل نظر درخصوص اجرای طرح‌های تحقیقاتی مشترک که می‌تواند زمینه‌ساز توسعه دانش بنیان و بهبود خدمات در حوزه‌های مرتبط با سلامت در ایران شود.

 

در این دیدار، تاکید ویژه‌ای بر روی توسعه طرح‌های پژوهشی مشترک میان سازمان انتقال خون ایران و موسسه مطالعات تاریخ پزشکی، طب ایرانی و مکمل شد.

 

همچنین برنامه‌هایی برای بهره‌برداری از دانش و تجربیات هر دو مجموعه در راستای افزایش کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی مورد بحث قرار گرفت.

 

این همکاری می‌تواند نقش مهمی در ارتقاء سطح دانش پزشکی سنتی و مکمل در کنار علوم پزشکی مدرن ایفا کند و پتانسیلی برای ایجاد تحولات بنیادین در نگرش و رویکردهای درمانی در سیستم بهداشت و درمان کشور را فراهم آورد.

 

این بازدید نشان دهنده عزم جدی برای پیشبرد اهداف علمی و پژوهشی در حوزه سلامت و طب است و امید می‌رود که نتایج آن در آینده‌ای نزدیک، نقش مؤثری در ارتقاء سطح سلامت جامعه ایفا کند.

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 332216
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
هدیه محمدی
خبرنگار:

هدیه محمدی

تصاویر