• 1401/05/26 - 13:53
  • - تعداد بازدید: 1319
  • - تعداد بازدیدکننده: 1303
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری آیین تجلیل از آزادگان هشت سال دفاع مقدس در دانشگاه علوم پزشکی ایران

آیین گرامیداشت سالروز ورود آزادگان با دعوت از هشت تن از کارکنان آزاده در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

4274.mp3 برگزاری آیین تجلیل از آزادگان هشت سال دفاع مقدس در دانشگاه علوم پزشکی ایران

آیین گرامیداشت سالروز ورود آزادگان با دعوت از هشت تن از کارکنان آزاده در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر رامتین حدیقی؛ دبیر ستاد امور شاهد و ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی ایران چهارشنبه بیست و ششم مرداد 1401 در آیین گرامیداشت ورود آزادگان جنگ تحمیلی به میهن، گفت: تجلیل از آزادگان تنها به یک روز خاص اختصاص ندارد.

وی افزود: همکاران ستاد امور شاهد و ایثارگران در دانشگاه علوم پزشکی ایران با افتخار در تمام روزهای سال در خدمت ایثارگران از جمله آزادگان هستند.

در ادامه دکتر محمود عیسوی؛ مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایران اظهار کرد: در قدر و منزلت آزادگان نزد خداوند شکی نیست چرا که خداوند خودش گفته افرادی که در راه مجاهدت خدا پیش قدم هستند، اجر بزرگ و جایگاه رفیعی دارند.

وی با بیان اینکه این توفیقی است که خداوند به برخی از بندگانش عنایت می کند، افزود: جمع آوری خاطرات آزادگان به عنوان یک ضرورت مطرح است تا این رشادت ها در تاریخ ثبت شده و آیندگان بدانند که آزادی و سرافرازی این میهن مرهون چه کسانی است.

گفتنی است، هفده آزاده هشت سال دفاع مقدس در دانشگاه علوم پزشکی ایران اشتغال به کار داشته اند که با بازنشستگی برخی از این عزیزان، امسال هشت تن از ایشان آقایان احمد لطیفی، ایمانقلی بالایی، نبی اله تقدسی، علیرضا رمضانی طهرانی فرد، مهرعلی محمودی، مهرداد دیانتی بدایی، علی اصغر کریمی و حسین حسن زاده در مراسم بزرگداشت آزادگان به میهن اسلامی دعوت داشتند.

پایان مطلب//

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 4274
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
حسین دزفولی
خبرنگار:

حسین دزفولی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید