• 1402/08/22 - 13:23
  • - تعداد بازدید: 294
  • - تعداد بازدیدکننده: 280
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه کمیته صیانت از حقوق مردم در سلامت و امنیت غذایی با دادستانی در دانشگاه علوم پزشکی ایران

نخستین جلسه کمیته صیانت از حقوق مردم در سلامت و امنیت غذایی با مسئولین دادستانی در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

38335.mp3 برگزاری جلسه کمیته صیانت از حقوق مردم در سلامت و امنیت غذایی با دادستانی در دانشگاه علوم پزشکی ایران
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر عبدالرضا پازوکی رئیس دانشگاه در این نشست که با حضور حجت السلام صادق مرادی دادیار دیوان عالی کشور و غلامعباس ترکی معاون حقوقی دادستانی کل کشور به همراه معاونین بهداشت و درمان و مدیران ارشد دانشگاه برگزار شد، عنوان کرد: اهمیت سلامت و امنیت غذایی برای نهاد دانشگاه و قوه قضاییه جزو تکالیف است.
 
 
وی با اشاره به همکاری قابل تقدیر حوزه قضایی با دانشگاه علوم پزشکی ایران در حوزه بهداشت افزود: دید بلند و دارای سعه صدر مسئولین قضایی در این جلسه جای تحسین دارد و این نگاه متعاقبا ارتقای سلامت مردم را به دنبال خواهد داشت.
 
 
پازوکی گفت: دانشگاه علوم پزشکی ایران با زیرپوشش قرار دادن 5.5 میلیون نفر در استان تهران و پوشش خدمات یک سوم جمعیت اتباع افغانستانی در کشور، بیشترین جمعیت ارائه دهنده خدمات بهداشت و درمان از منظر جمعیت در کشور است.
 
 
در این نشست معاونین بهداشت و درمان و مدیران ارشد دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز به طرح مسائلی متعددی برای همفکری و تعیین راهکارهای قانونی در حوزه بهداشت و درمان پرداختند که مورد توجه مسئولین دادستانی قرار گرفت.
 
 
همچنین در این نشست مسئولین دادستانی نیز با تشریح و پاسخ به موارد بهداشتی و درمانی مطرح شده از سوی مدیران دانشگاه توضیحاتی ارائه و پیشنهاداتی مطرح کردند.
 
 
گفتنی است، در نخستین جلسه کمیته صیانت از حقوق مردم در سلامت و امنیت غذایی با مسئولین دادستانی در دانشگاه علوم پزشکی ایران، مصوباتی به تصویب رسید که از مهمترین این مصوبات می‌توان به برگزاری جلسات مشترک مسئولین وزارت بهداشت با مقامات قضایی برای بازدارندگی جرائم و تشکیل کارگروه‌های مشترک و برگزاری کارگاه‌های کارشناسی اشاره کرد.
پایان مطلب//
  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 38335
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
A. Ramezanpour
خبرنگار:

A. Ramezanpour

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید