• 1403/02/18 - 13:50
  • - تعداد بازدید: 150
  • - تعداد بازدیدکننده: 146
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
در شورای سیاست‌گذاری بهداشت روان دانشگاه علوم پزشکی ایران مطرح شد

توسعه خدمات بهداشت روان به دانشجویان دوره دستیاری

توسعه خدمات بهداشت روان به دانشجویان به‌ویژه دانشجویان دستیاری از طریق برنامه‌های غربالگری منسجم و تعامل با گروه‌های بالینی و همچنین تشکیل پرونده سلامت الکترونیکی برای آنان در هجدهمین شورای سیاست‌گذاری بهداشت روان دانشگاه علوم پزشکی ایران مطرح شد.

332518.mp3 توسعه خدمات بهداشت روان به دانشجویان دوره دستیاری
به گزارش روابط عمومی مرکز مشاوره دانشگاه علوم پزشکی ایران، نشست شورای سیاست گذاری بهداشت روان دانشگاه به پیشنهاد معاونت فرهنگی دانشجویی و با حضور اعضای این نشست به ریاست دکتر عبدالرضا پازوکی رئیس دانشگاه برگزار شد.
 
در این نشست درخصوص چگونگی توسعه ارائه خدمات بهداشت روان به تمام دانشجویان به ویژه دانشجویان دوره دستیاری از طریق برنامه‌های غربالگری منسجم و تعامل با گروه‌های بالینی و تشکیل پرونده سلامت الکترونیکی برای دانشجویان تصمیم گرفته شد.
 
در ادامه توسعه و بهینه سازی آموزش مهارت‌های زندگی به دانشجویان ورودی جدید و پیگیری وضعیت سلامت دانشجویان بین الملل از جمله نکات مطرح شده در هجدهمین جلسه شورای سیاست گذاری بهداشت روان دانشگاه بود.
 
هجدهمین شورای سیاست‌گذاری بهداشت روان دانشگاه علوم پزشکی ایران معاونین دانشجویی و فرهنگی، آموزشی، مسئول و معاون دفتر نهاد نمایگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و مدیران دانشگاه و مسئول مرکز مشاوره برگزار گردید.
  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 332518
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
فاطمه  مهدیان
خبرنگار:

فاطمه مهدیان

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید