• 1403/02/05 - 10:36
  • - تعداد بازدید: 49
  • - تعداد بازدیدکننده: 46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

حمایت دارویی و تجهیزات مجموعه مدد دانشگاه علوم پزشکی ایران از انجام یک‌هزار و 333 خدمت IVF

مدیر مجموعه مدد دانشگاه علوم پزشکی ایران از انجام یک‌هزار و 333 خدمت IVF برای افزایش دسترسی به مراقبت‌های باروری در حوزه تامین دارو و تجهیزات خبر داد.

331708.mp3 حمایت دارویی و تجهیزات مجموعه مدد دانشگاه علوم پزشکی ایران از انجام یک‌هزار و 333 خدمت IVF

به گزارش روابط عمومی مجموعه مدد ایران، دکتر رضا قدوسی به مناسبت هفته سلامت درخصوص موضوع جوانی جمعیت با ارائه گزارش عملکرد این مجموعه مدد در خدمات رسانی به مراجعین جهت جراحی‌های لقاح خارج رحمی(IVF) عنوان کرد: براساس گزارش سازمان بهداشت جهانی حدود 17.5 درصد از جمعیت بزرگ‌سال معادل تقریبی یک نفر از 6 نفر در سراسر جهان ناباروری را تجربه می‌کنند و همین موضوع نیاز به افزایش دسترسی به مراقبت‌های باروری مقرون به صرفه و با کیفیت را زیاد کرده است.

 

وی ادامه داد: در این میان مجموعه مدد ایران که وظیفه تامین دارو و تجهیزات مورد نیاز بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی ایران را بر عهد دارد، با تلاش و هماهنگی پرسنل خود توانست طی یک سال اخیر از یک هزار و 333 مورد عمل IVF در بیمارستان اکبرآبادی حمایت کند، همچنین تجهیزات و داروی مورد نیاز بیماران را نیز تهیه و تحویل دهد.

 

قدوسی در ادامه با اشاره به سیاست‌های کلان کشور و منویات رهبر معظم انقلاب درخصوص جوانی جمعیت خاطرنشان کرد: براین اساس مجموعه مدد ایران نیز به نوبه خود پاداشی برای فرزندآوری پرسنل این مجموعه در نظر گرفته که به آنان ابلاغ شده است.

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 331708
کپی لینک کوتاه:
سعید طالبی
خبرنگار:

سعید طالبی

تصاویر