• 1403/03/13 - 14:24
  • - تعداد بازدید: 436
  • - تعداد بازدیدکننده: 283
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
با برپایی بیمارستان صحرایی؛

خدمات درمانی دانشگاه علوم پزشکی ایران در صحن شرقی حرم بنیان گذار انقلاب ارائه می‌شود

بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران با همکاری بیمارستان رسول اکرم(ص) با برپایی بیمارستان صحرایی در صحن شرقی حرم بنیان گذار انقلاب، خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به شرکت کنندگان سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) ارائه می‌دهد.

334162.mp3 خدمات درمانی دانشگاه علوم پزشکی ایران در صحن شرقی حرم بنیان گذار انقلاب ارائه می‌شود

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران، بیمارستان صحرایی حضرت رسول اکرم (ص) در سی و پنجمین بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در بارگاه حرم مطهر امام خمینی(ره) برپا شد.

 

این مجموعه از روز 13 خرداد ماه 1403 از ساعت 8 صبح با 50 درصد نیروهای خود و از ساعت 13 با 100 درصد استقرار نیروهای تخصصی بالغ بر 100 نیرو اعم از پزشکان متخصص طب اورژانس، جراح، داخلی، بیهوشی، عفونی و پرستار و ماما و داروخانه به زائرین حرم بنیان گذار انقلاب در ایام ارتحال خدمات رایگان بهداشتی و درمانی ارائه می‌دهد.

 

این بیمارستان با همکاری بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران، بیمارستان رسول اکرم (ص) و ستاد هدایت معاونت درمان دانشگاه بر پا شده و تا پایان روز 15 خرداد با تمام قوا فعال خواهد بود.

 

گفتنی است، حجت الاسلام محمد علی انصاری دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(ره) با بررسی اقدامات انجام شده از همکاری و حضور پررنگ همکاران بهداشت و درمان این دانشگاه تقدیر کرد.

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 334162
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
دل آرا باطبی
خبرنگار:

دل آرا باطبی

تصاویر