• 1402/05/11 - 14:46
  • - تعداد بازدید: 235
  • - تعداد بازدیدکننده: 227
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

راه پیمایی اربعین سلامت آفرین است

وزیر کشور با اشاره به آمادگی کامل وزارت بهداشت برای خدمت به زائرین اربعین حسینی، گفت: راهپیمایی اربعین به دلیل ارزش معنوی ذاتی اش، سلامت آفرین است.

18422.mp3 راه پیمایی اربعین سلامت آفرین است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر احمد وحیدی در افتتاحیه سومین کنگره بین المللی «سلامت در اربعین» اظهار کرد: امروز راهپیمایی اربعین حسینی به عنوان یک بنیاد مستحکم ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، سلامت و حتی سیاسی را تحت تاثیر قرارداده است.

 

وی با بیان اینکه اربعین حسینی با ذخایر انبوه معنوی در تقویم سالانه کشورهای اسلامی جایگاه ارزشمندی پیدا کرده، افزود: مردم و دولت عراق کریمانه در این ایام پذیرای میلیون ها زائر از سراسر دنیا هستند.

 

رییس سومین کنگره «سلامت در اربعین» خاطرنشان کرد: راهپیمایی اربعین نه تنها بزرگترین تجمع معنوی و مذهبی دنیا است، بلکه به یک حرکت بزرگ انسانی تبدیل شده؛ این در حالی است که دشمنان معنویت و انسانیت سعی می کنند، اخبار این رویداد بزرگ را سانسور و اخبار ناچیزی را در رسانه های خود از آن منتشر کنند.

 

وزیر کشور گفت: در کنگره «سلامت در اربعین»  موضوع مدیریت سلامت زائرین مورد توجه است و حتما دستاوردهای آن در سایر تجمعات بزرگ دنیا قابل بهره برداری خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه اربعین به دلیل ارزش معنوی ذاتی اش سلامت آفرین است، افزود: پزشکان، پرستاران و سایر اعضای کادر درمان همواره با عشق در خدمت مردم بوده اند و شاهد این مدعا تلاش شبانه روزی آنان در همه گیری کرونا است.

پایان مطلب//

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 18422
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
حسین دزفولی
خبرنگار:

حسین دزفولی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید