• 1403/02/03 - 10:03
  • - تعداد بازدید: 173
  • - تعداد بازدیدکننده: 156
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
از سوی دکتر پازوکی؛

سرپرست جدید اداره پدافند غیرعامل دانشگاه علوم پزشکی ایران معارفه شد

معارفه سرپرست جدید اداره پدافند غیرعامل دانشگاه علوم پزشکی ایران در نشست هیئت رئیس دانشگاه برگزار شد.

331499.mp3 سرپرست جدید اداره پدافند غیرعامل دانشگاه علوم پزشکی ایران معارفه شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، در نشست هیئت رئیسه دانشگاه معارفه دکتر محسن نوری در مسئولیت سرپرستی اداره پدافند غیرعامل دانشگاه با حضور دکتر عبدالرضا پازوکی رئیس دانشگاه معارفه شد. هچنین در این نشست از زحمات دکتر غلامرضا معصومی نیز از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران تکریم به عمل آمد.

 

در این نشست دکتر پازوکی رئیس دانشگاه عنوان کرد: تقویت پدافند غیرعامل در حوزه سلامت یکی از مهمترین نکات مدنظر دانشگاه است، زیرا دانشگاه علوم پزشکی ایران بیشترین جمعیت تحت پوشش را دارا است و به همین جهت پدافند غیرعامل در حفظ سلامت آنان بسیار اهمیت دارد.

 

همچنین دکتر نوری سرپرست جدید اداره پدافند غیرعامل دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز گفت: پدافند غیرعامل بخش مهمی از نظام سلامت اسست و به طور قطع روزهای پرکاری در پیش است، براین اساس برنامه منظمی تدوین شده و برای الگو شدن در پدافند غیرعامل در حوزه سلامت کشور تلاش خواهد شد.

 

در ادامه دکتر معصومی مدیر سابق اداره پدافند غیرعامل دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز به تشریح اقدامات دوران مدیریت خود از جمله راه اندازی 5 کارگروه بهداشت، درمان، پژوهشی، شیمیایی و جوانی جمعیت پرداخت و گفت: بزرگترین کار فیزیکی در این حوزه بحث اورژانس هسته ای است که در بیمارستان هفت تیر در حال پیگیری است.

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 331499
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار:

مدیر سیستم

تصاویر