• 1401/07/20 - 15:02
  • - تعداد بازدید: 713
  • - تعداد بازدیدکننده: 708
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران هفته بهداشت روان را تبریک گفت

سلامت روان یکی از مهمترین ابعاد سلامتی انسان است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران در پیام تبریک خود به مناسبت روز جهانی سلامت روان و آغاز هفته بهداشت روان در کشور نوشت: سلامت روان یکی از مهمترین ابعاد سلامتی انسان است که در نظام‌های سلامت به آن کمتر توجه شده است.

6175.mp3 سلامت روان یکی از مهمترین ابعاد سلامتی انسان است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر عبدالرضا پازوکی در پیام خود عنوان کرد: امروزه سلامت روان از جمله معیارهای اصلی ارزیابی سلامت یک جامعه به شمار می رود، از همین رو تامین و حفظ بهداشت روان آحاد جامعه بسیار مهم است. 

در ادامه این پیام آمده است: ۱۸ مهرماه مصادف با دهم اکتبر روز جهانی سلامت روان و آغاز هفته بهداشت روان در کشور را خدمت تمامی متخصصین حوزه سلامت روان در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران تبریک عرض می کنم.

سلامت روان یکی از مهمترین ابعاد سلامتی انسان است که در نظام‌های سلامت به آن کمتر توجه شده است، این عدم توجه نه ‌تنها پیامدهایی در زمینه سلامت روان داشته است بلکه در سایر حوزه های سلامت اعم از جسمی اجتماعی و معنوی هم اثرات نامناسبی می گذارد، سازمان جهانی بهداشت شعار امسال برای سیاست گذاران و مسئولین نظام سلامت را با عنوان سلامت روان و بهزیستی همگانی را در اولویت جهانی قرار دهیم تعیین کرده است.

در ادامه این پیام آمده است: امیدوارم همکاران ارجمند در حوزه سلامت روان که بار مهم مدیریت و ارائه خدمات روانشناختی جامعه را به عهده دارند در این مسیر موفق بوده و همگی دست در دست یکدیگر برای ارتقاء شاخص های بهداشت روان در ایران اسلامی کوشا باشیم.

پایان مطلب//

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 6175
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
المیرا ترنیان
خبرنگار:

المیرا ترنیان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید