• 1402/12/10 - 11:53
  • - تعداد بازدید: 250
  • - تعداد بازدیدکننده: 247
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

شور و نشاط انتخابات با مناظره و رای های نمادین در دانشگاه علوم پزشکی ایران

دانشجویان و کادر سلامت دانشگاه علوم پزشکی ایران با حضور در پای صندوق های نمادین رای با یکدیگر به گفتگو و مناظره پرداختند و در هوای سرد زمستان، به شور و شوق این دوره انتخابات گرما بخشیدند.

324480.mp3 شور و نشاط انتخابات با مناظره و رای های نمادین در دانشگاه علوم پزشکی ایران
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، در هفته های اخیر و روزهای نزدیک به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، در فضای دانشگاه اقدامات قابل توجه ای انجام شد، از جمله برگزاری مناظره و همچنین برپایی صندوق های نمادین رای گیری که نمونه یکی از این برنامه ها در دانشکده پزشکی به اجرا درآمد.
 
 
در این رای گیری نمادین دانشجویان به صحبت در مورد دلایل خود  برای حضور در انتخابات پرداختند. این حرکت نمادین با استقبال دانشجویان مواجه شد.
 
 
دعوت دانشجویان از یکدیگر برای حضور در پای صندوق های رای نیز از صحنه های جالب این اتفاق بود. در کنار صندوق های رای دو نفر با شعارهایی برای توصیه به حضور در انتخابات نیز حضور داشتند.
 
 
همچنین برگزاری مناظره مشارکت در انتخابات: آری یا نه؟ با حضور دو کارشناس از جمله احمد بخارایی دکتری جامعه شناسی و منتقد رویکردهای فعلی در انتخابات و معصومه پاپی نژاد، دکتری مطالعات بانوان و حامی مشارکت فعال در انتخابات در معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه نیز از دیگر برنامه های انتخاباتی دانشگاه می توان عنوان کرد.
 
 
در این راستا برگزاری گردهمایی آزاد با عنوان فرصتی برای به اشتراک گذاشتن صداها و یافتن پاسخ‌های گمشده از سوی انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز از جمله برنامه های انتخاباتی دانشجویان دانشگاه بوده است.
 
 
  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 324480
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
A. Ramezanpour
خبرنگار:

A. Ramezanpour

تصاویر