• 1402/11/03 - 10:30
  • - تعداد بازدید: 213
  • - تعداد بازدیدکننده: 207
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در نخستین جلسه انجمن‌های ورزشی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایران مطرح شد

نظامی: انجمن‌های ورزش دانشجویی بستری برای کشف استعداد دانشجویان است

مدیر تربیت بدنی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران در نخستین نشست انجمن‌های ورزشی‌ دانشگاهی گفت: یکی دیگر از اهداف تشکیل انجمن‌های ورزش دانشجویی ایجاد زمینه مناسب برای کشف و پرورش رشد استعدادهای دانشجویان است.

322636.mp3 نظامی: انجمن‌های ورزش دانشجویی بستری برای کشف استعداد دانشجویان است

به گزارش روابط عمومی تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی ایران؛ این جلسه با حضور مجید نظامی مدیر تربیت بدنی معاونت دانشجویی دانشگاه و کارشناسان تربیت بدنی با هدف ایجاد انگیزه و افزایش روحیه نشاط و شادابی در فعالیت‌های ورزشی دختران و پسران، در 8 رشته تیراندازی، فوتسال، فوتبال، تنیس روی میز، شنا، والیبال، کاراته و آمادگی جسمانی تشکیل شد.

نظامی در این جلسه عنوان کرد: تشکیل انجمن‌های ورزشی دانشجویی در دانشگاه‌ها در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ورزش و با اهداف مختلفی همچون افزایش مشارکت دانشجویان در فعالیت‌های ورزشی، واگذاری بخشی از مسئولیت‌ها در برنامه ریزی و اجرای فعالیت‌های ورزشی به دانشجویان و گسترش رشته ورزشی در سطح دانشگاه‌ها صورت پذیرفته است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از اهداف تشکیل انجمن‌های ورزش دانشجویی ایجاد زمینه مناسب برای کشف و پرورش رشد استعدادهای دانشجویان است.

گفتنی است، در این جلسه برنامه‌ریزی و ارائه پیشنهادات از سوی دبیر انجمن‌ها و کارشناس‌های تربیت بدنی در مورد برگزاری مسابقات، برنامه‌های ورزشی درون دانشگاهی و شرکت در مسابقات منطقه 10 مطرح شد که برای بررسی در اختیار مدیریت تربیت بدنی قرار گرفت.

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 322636
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار:

مدیر سیستم

تصاویر