• 1402/11/28 - 11:30
  • - تعداد بازدید: 169
  • - تعداد بازدیدکننده: 165
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدیرکل سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت وزارت بهداشت:

پروتکل تعامل با خیرین سلامت طراحی می‌شود

مدیرکل سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت وزارت بهداشت از طراحی پروتکل تعامل با خیرین سلامت خبر داد و گفت: مجموعه سازمان‌های مردم نهاد و خیرین دانشگاه علوم پزشکی ایران در دوره جدید نظم و سرعت بهتری پیدا کرده است.

323899.mp3 پروتکل تعامل با خیرین سلامت طراحی می‌شود

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، محمد جواد حیدری‌پور در نشست با نمایندگان مجموعه‌های بهداشت و درمان دانشگاه مرتبط با سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت عنوان کرد: برگزاری این نشست به تدبیر مدیریت خیرین دانشگاه علوم پزشکی ایران انجام شد تا هماهنگی بیشتری بین فعالین و همکاران در حوزه درمان و شبکه‌های بهداشت، بیمارستان‌ها، دانشکده‌های این دانشگاه علوم پزشکی ایران با خیرین صورت پذیرد.

 

حیدری‌پور با قدردانی از توجه دکتر پازوکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران در حوزه خیرین و سازمان‌های مردم نهاد ادامه داد: در دوره مدیریت جدید همت و حمایت از حوزه خیرین سلامت دانشگاه افزایش یافته و عملکرد مجموع سازمان‌های مردم نهاد دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز نظم و سرعت بهتری پیدا کرده است.

 

وی با ابراز امیدواری برای ادامه پیدا کردن این نشست‌های هفکری افزود: در این زمینه وزارت بهداشت با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی از جمله دانشگاه علوم پزشکی ایران، برای تقویت ارتباط با خیرین سلامت یک پروتکل جامع در حال طراحی است که به‌زودی ابلاغ خواهد شد.

 

مدیرکل سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت وزارت بهداشت گفت: باید با خیرین بسیار با احترام و در شآن آنها رفتار شود، فضای خیرین یک فضای کارمندی نیست و باید قدر آنها بیشتر دانسته شود، خیرین با کمک‌های که به نظام سلامت می‌کنند بار بزرگی در حوزه سلامت بدون چشمداشت و خالصانه و دلسوزانه بر دوش گرفتند، بنابراین نحوه تعامل با خیرین باید با تکریم و تشویق بیشتری صورت پذیرد.

 

گفتنی است، در این نشست که با حضور سعید جعفری مدیر سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی ایران با نماینده مجموعه‌های بهداشت و درمان دانشگاه برگزار شد، مباحث متعدد در زمینه خیرین، بحث و گفت‌وگو شد.

پایان مطلب//

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 323899
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
A. Ramezanpour
خبرنگار:

A. Ramezanpour

تصاویر