• 1402/09/14 - 00:01
  • - تعداد بازدید: 216
  • - تعداد بازدیدکننده: 212
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران به مناسبت روز جهانی داوطلب

دکتر عبدالرضا پازوکی در این یادداشت نوشت: روز جهانی داوطلب، فرصتی برای افزایش آگاهی از نقش مهم داوطلبان در پاسخ به چالش‌های پیشروی جهان و همچنین ترویج فرهنگ داوطلبی، نیکوکاری و حمایت از مسئولیت پذیری اجتماعی است.

320032.mp3 پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران به مناسبت روز جهانی داوطلب

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر عبدالرضا پازوکی رئیس دانشگاه به مناسبت روز 14 آذر ( 5 دسامبر) روز جهانی داوطلب در یادداشتی نوشت: این روز همچنین بهانه ای است برای تقدیر از تمامی افراد، گروه‌ها و سازمان‌های مردم نهادی که در همه زمینه‌ها به ویژه در امر ارتقای سلامت و توسعه پایدار نقش آفرینی می‌­کنند.

بدون تردید ارتقای سطح سلامت جامعه از سوی بخش سلامت و دولت به تنهایی امکان پذیر نیست و مشارکت تک تک افراد جامعه، نهادها و سازمان‌های مردم نهاد را می­‌طلبد. داوطلبان سلامت حلقه اتصال مسئولین با سطوح مختلف جامعه هستند و نتایج آن شکوه مشارکت‌های اجتماعی برای سلامت همنوعان را به تصویر می­‌کشد.

شعار امسال " قدرت در کنش جمعی است؛ اگر هر کسی انجام دهد" است که به تاثیر ارزشمند داوطلبان در حوزه سلامت به عنوان سرمایه اجتماعی تاکید می­‌کند.

در پایان روز جهانی داوطلب را بر همه فعالان نیک نهاد این عرصه اعم از نیکوکاران، خیرین، سازمان‌های مردم نهاد و خیریه‌های حوزه سلامت شادباش گفته و امید دارم شاهد افزایش، توسعه و گسترش سازمان‌های غیر دولتی و فعالیت‌های داوطلبانه با حمایت دولت و افراد جامعه باشیم.

پایان مطلب//

 

 

 

 

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 320032
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
A. Ramezanpour
خبرنگار:

A. Ramezanpour

تصاویر