پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی ایران- درباره کرونا ویروس بیشتر بدانیم
فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در‌ کلان شهر تهران مطرح کرد ارتقا کیفی خدمات درمانی و به هنگام از طریق سامانه ۶۰۷۰

حذف تصاویر و رنگ‌ها  | تاریخ ارسال: 1400/2/7 | 
فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در‌ کلان شهر تهران مطرح کرد
ارتقا کیفی خدمات درمانی و به هنگام از طریق سامانه ۶۰۷۰
فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در‌ کلان شهر تهران گفت: سامانه تلفنی ۶۰۷۰  موجب ارتقا کیقی و افزایش سرعت دسترسی شهروندان تهرانی به خدمات درمانی می شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر علیرضا زالی؛ فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در‌ کلان شهر تهران در مراسم افتتاح رسمی سامانه تلفنی ۶۰۷۰ با اشاره به شکل گیری خیز چهارم کرونا در استان تهران و روند رو به افزایش بیماران اظهار کرد: باید زیرساخت های لازم با توجه به پراکندگی جغرافیایی مراکز ارایه دهنده خدمت، پیوستگی خدمات در شهرستان های وابسته به تهران و ارجاعی بودن بیمارستان‌ها در کلان شهر پایتخت، به صورت منسجم و مکفی فراهم شود.
وی راه‌اندازی سامانه تلفنی ۶۰۷۰ را اقدامی مبتکرانه در تهران دانست و افزود: سامانه ۶۰۷۰ در کوتاهترین زمان ممکن با هدف جایابی و ساماندهی تخت های بیمارستانی پیش بینی شده برای مبتلایان به کرونا راه اندازی و به بهره برداری رسیده است.
کاهش سرگردانی، پیشگیری از اتلاف وقت و ایجاد سازوکاری برای فرآیند بهینه پاسخگویی به بیماران از جمله ویژگی های راه اندازی خط تلفنی ۶۰۷۰ هستند که دکتر زالی به آنها اشاره کرد.
وی تاکید کرد: ارایه خدمات به هنگام و جایابی بهینه بیماران با توجه به موقعیت جغرافیایی بیمار و با استفاده از حداکثر ظرفیت پذیرش بیمارستان‌ها به کمک خط تلفنی ۶۰۷۰ محقق خواهد شد.
دکتر زالی با اشاره به شکل گیری سامانه ۶۰۷۰ در اضطراری ترین شرایط کرونایی تهران اظهار امیدواری کرد که با راه اندازی این سامانه خدماتی با کیفیت بهتر در شان شهروندان تهرانی و  در سریعترین زمان‌ ممکن ارایه شود.
پایان خبر
 
 
 
نشانی مطلب در وبگاه پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی ایران:
https://iums.ac.ir/find.php?item=5.45775.115576.fa
برگشت به اصل مطلب