• 1402/12/20 - 09:26
  • - تعداد بازدید: 84
  • - تعداد بازدیدکننده: 83
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اجرای مانور تخصصی امداد و انتقال به بیمارستان شهدای هفتم تیر

مانور تخصصی امداد، انتقال و درمان در بیمارستان شهدای هفتم تیر دانشگاه علوم پزشکی ایران به عنوان بزرگترین مرکز پذیرش بیماران ترومایی انجام شد.

329813.mp3 اجرای مانور تخصصی امداد و انتقال به بیمارستان شهدای هفتم تیر

به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهدای هفتم تیر دانشگاه علوم پزشکی ایران؛ همزمان با اعلام برگزاری مانور سراسری امداد، انتقال و درمان (شهدای مدافع سلامت) در چند بیمارستان تهران، بیمارستان شهدای هفتم تیر نیز در این مانور شرکت داشت.

 

با شروع مانور، طبق دستورالعمل و آمادگی های قبلی، سوپروایزر شیفت نفرات تعیین شده در چارت حوادث و بلایا را فراخوانده و اعضا در کمترین زمان ممکن در بیمارستان حضور پیدا کرده و با هماهنگی فرمانده بحران به انجام وظایف خود پرداختند.

 

گفتنی است، 8 مصدوم فرضی با شرح حال مختلف با آمبولانس وارد بیمارستان شده و با ورود به بخش تروما، بلافاصله تیم پزشکی مرکز، اقدامات درمانی خود را شروع کردند که مجروحان فرضی به صورت دسته بندی شده به بخش های مراقبت های ویژه، دی کلینیک و بستری اورژانس منتقل و تحت مداوای فرضی قرار گرفتند. در طول مدت مانور، عملکرد تیم بحران بیمارستان از سوی ارزیابان حاضر از نزدیک بررسی شد.

همچنین با پایان یافتن مانور و اعلام وضعیت عادی، فرمانده تیم بحران بیمارستان از زحمات تمامی همکاران قدردانی کرد. بیمارستان شهدای هفتم تیر بزرگترین مرکز پذیرش بیماران ترومایی و قطب سرطان جنوب تهران است.

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 329813
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
مهندس بشیری
خبرنگار:

مهندس بشیری

تصاویر